سپاهان خوب باشد، حال فوتبال ایران خوب می‌شود

بختیاری زاده: شرایط استقلال اهواز مثل زنده رود است

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۷:۴۴
کد خبر: ۳۹۱۹۷۰
بختیاری زاده: شرایط استقلال اهواز مثل زنده رود است
سرمربی استقلال اهواز گفت: چرا سپاهان چنین حال و روزی دارد؟

به گزارش سرویس ورزشی برنا در ادامه رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر سپاهان و استقلال اهواز به مصاف هم می روند.  

سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان، گفت: اصفهان شهر زیبا و توریستی است اما زنده‌رود آن جاری نیست و من این مساله را به تیم خودم ربط می‌دهم. تیمی که با وجود داشتن بازیکنان جوان و باانگیزه به دلیل نداشتن امکانات و سخت‌افزارها نمی‌تواند نمایش خوبی داشته باشد، اما قول می‌دهم همچون مرحوم دهداری که نسل بسیار خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرد در آینده بازیکنان آتیه‌داری در اختیار فوتبال ایران قرار دهم.

وی گفت: زمانی به عنوان کارشناس فوتبال خوزستان مدیریت فوتبال اصفهان را بر سر فوتبال خوزستان می‌زدم اما حالا افسوس می‌خورم چرا سپاهان و فوتبال اصفهان چنین جایگاهی دارد.

سرمربی استقلال اهواز گفت: اگر امکانات و تجهیزات سپاهان را داشتیم جایگاه بهتری پیدا می‌کردیم. اگر سپاهان خوب باشد و حال خوبی پیدا کند مطمئنا حال فوتبال ایران خوب می‌شود. با این حال سپاهان با این حواشی توانست جلوی استقلال فوتبال بسیار زیبایی را بازی کند. استقلالی که مدت‌ها صدرنشین بود به ویژه در نیمه دوم بسیار آزار دید.

بختیاری‌زاده گفت: به جز سرعت بالای سپاهان که نقطه قوتش محسوب می‌شود، پاشنه آشیل سپاهان خط دفاعی آن است که سعی می‌کنیم با نفوذ در آن کمی از سرعت آن بکاهیم.

وی در مورد حواشی و جایگاه فعلی سپاهان گفت: همه در این موضوع مقصر هستند از مدیریت، بازیکنان و حتی هواداران. سپاهان متعلق به تمام مردم اصفهان است حتی آنهایی به استادیوم نمی‌آیند بنابراین دوست دارم سپاهانی‌ها بعد از این بازی دست به دست هم بدهند و به خاطر آینده فوتبال اصفهان و سپاهان به یکدیگر کمک کنند.

سرمربی استقلال اهواز در مورد بازی‌های آینده گفت:‌ تا پایان لیگ بازی‌های سختی پیش رو داریم اما جوانانی داریم که تلاش می‌کنند در درجه اول از فوتبال خوزستان و بعد جایگاه خودشان برای بقا در لیگ برتر دفاع کنند.

وی در پایان گفت:‌ امیدوارم زنده‌رود همیشه زنده و جاری باشد و نگاهی به رود کارون نداشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز