کاسکو: ایران یکی از قطب های فوتبال ساحلی آسیا است

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۶:۱۶
کد خبر: ۳۹۲۲۴۸
کاسکو: ایران یکی از قطب های فوتبال ساحلی آسیا است
رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی گفت: فوتبال ساحلی ایران جایگاه بسیار خوبی در آسیا و جهان دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی گفت: با توجه به گزارشات کامل و مصوری که دپارتمان فوتبال ساحلی از برگزاری مسابقات باشگاهی و ملی که در ایران برگزار می شود دریافت کردیم متوجه علاقه بسیار زیاد مردم ایران و بویژه فدراسیون فوتبال ایران به توسعه این رشته ورزشی در ایران شده ایم. در حال حاضر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایگاه بسیار خوبی در آسیا و جهان دارد که این نشان از تلاش خوب فدراسیون فوتبال در این زمینه است.

وی در ادامه گفت: ایران یکی از قطب های فوتبال ساحلی آسیا است و با توجه به تجربه بسیار خوبی که در زمینه برگزاری مسابقات باشگاهی و میزبانی های بین المللی در ایران وجود داشته است می توان از تجربه شما برای توسعه این رشته ورزشی در آسیا و سایر کشورهای آسیایی استفاده کرد.
 
کاسکو با اشاره به علاقمندی مردم ایران به فوتبال ساحلی گفت: همه ما از جایگاه خوب فوتبال ایران در آسیا مطلع ایم، اما در حال حاضر این کشور به یک قطب در فوتبال ساحلی تبدیل شده است که ویژگی های بسیار خوبی برای میزبانی های بین المللی و برگزاری مسابقات مختلف در ایران دارد. شهرهای بزرگی مثل تهران به عنوان پایتخت و همچنین جزیره کیش و شهر انزلی که علاقه مردم در این رشته بسیار زیاد است می تواند میزبان خوبی برای مسابقات بین المللی باشد، ضمن اینکه شما با میزبانی در مسابقات مختلف نه تنها می توانید فوتبال ساحلی خود را توسعه دهید بلکه این امکان وجود دارد که ویژگی های مختلف کشور خودتان را نیز به کسانی که به ایران می آیند، نشان دهید.
 
وی گفت: با ورود به ایران و تهران شگفت زده شدم چرا که کشور شما در زمره کشورهای توسعه یافته بوده و امکانات بسیار خوبی در همه زمینه ها و برای برگزاری مسابقات مختلف دارید و امیدوارم با تلاش هایی که فدراسیون فوتبال و بویژه شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی انجام می دهد بتوانیم بیش از پیش در این رشته ورزشی موفق عمل کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز