از دربی خاطره تلخی ندارم

مجیدی: ۲۵ هفته صدرنشینی بی دلیل نبوده است

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۲۷:۲۹
کد خبر: ۳۹۲۲۷۵
مجیدی: ۲۵ هفته صدرنشینی بی دلیل نبوده است
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که ۲۵ هفته صدرنشین باشد دلیل بر پرقدرت بودن آن است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرپرست تیم استقلال با بیان اینکه به نظر همه مخالفان استقلال احترام می گذارد، گفت: تیمی که ۲۵ هفته صدرنشین باشد دلیل بر پرقدرت بودن آن است.

فرزاد مجیدی در حاشیه آخرین تمرین عصر امروز استقلال قبل از دیدار مقابل پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد آبی پوشان گفت: تمرینات بسیار خوب و منظمی را پس از دیدار مقابل سپاهان انجام داده ایم و تلاش می‌کنیم  با شناخت خوبی که از پرسپولیس داریم و به نقاط ضعف این تیم کاملا آشنا هستیم فردا ارائه گر یک بازی خوب، جوانمردانه و تماشاگرپسند باشیم و بتوانیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

سرپرست تیم استقلال درخصوص هجمه هایی که از طرف دوستداران پرسپولیس به استقلال وارد می شود، گفت: نظر همه برای ما قابل احترام است و ما از انتقادهای سازنده استقبال می کنیم اما ۲۵ هفته صدرنشینی بی دلیل نبوده است و این نشان دهنده آن است که استقلال بازی‌های خوبی از خود ارائه داده که توانسته ۲۵ هفته صدرنشین باشد ولی من هم هواداران پرسپولیس را دوست دارم و به نظرات آنها احترام می گذارم.

مجیدی درخصوص حضور منصور پورحیدری بر روی نیمکت آبی پوشان گفت: پورحیدری بزرگ استقلال است و همه ما آرزو می کنیم که او هر چه زودتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورد و این برای من، بازیکنان و همه هواداران استقلال افتخاری است که فردا بر روی نیمکت ما بنشیند زیرا حضور او می تواند نیروی مضاعف به بازیکنان استقلال بدهد.

وی ضمن عذرخواهی از خبرنگاران و هواداران استقلال که این چند روز اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرده اند، گفت: از همه هواداران عذرخواهی می کنم و دست تک تک آنها را می بوسم اما با توجه به حساسیت دیدار فردا، صلاح بر این بود که تمریناتمان را پشت درهای بسته انجام دهیم.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این سئوال که چه خاطره تلخ و شیرینی از دربی هایی که در آن حضور داشته، دارد گفت: خاطره تلخی ندارم اما شیرین ترین خاطرات من دو بازی ای بود که با پاس گل هایی که دادم توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم.

وی در پایان حضور پیشکسوتان استقلال در تمرین امروز را بسیار ارزشمند دانست و گفت: خوشحالم که آنها امروز در تمرین حضور پیدا کردند و به بازیکنان روحیه دادند و امیدوارم در ۵ هفته پایانی ما را تنها نگذاشته و در کنار ما باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز