رقابت‌های قهرمانی آسیا؛

حریفان جودوکاران ایران مشخص شدند

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۷:۲۵
کد خبر: ۳۹۲۲۷۷
حریفان جودوکاران ایران مشخص شدند
حریفان جودوکاران ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در اولین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا، فردا (جمعه) ناصر ناصری پور جودوکار منهای 60 کیلوی ایران در اولین دور با اعلمی از عراق مبارزه خواهد داشت. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن منهای 66 کیلوگرم تیم ملی، یوسف‌اف از ازبکستان را پیش رو دارد. در همین وزن احمد خجسته با لی از هنگ کنگ مبارزه می‌کند. در این وزن 21 نفر رقابت می‌کنند.

وحید بنا جودوکار منهای 73 کیلوگرمی و کاپیتان تیم ملی با ماکسیموف از تاجیکستان در دور اول مبارزه دارد و در همین وزن فتحی‌پور دیگر جودوکار کشورمان به مصاف کاظم از سوریه می‌رود. در این وزن 24 جودوکار شرکت کرده‌اند.

در بخش بانوان هم بر اساس قرعه‌کشی، طاهره آذر پیوند در وزن منهای 48 کیلوگرم با گالبادراخ از کشور قزاقستان مبارزه دارد.

الهام بهرامی جودوکار منهای 52 کیلوگرمی ایران در مبارزه اول نگوین از ویتنام را پیش رو خواهد داشت و دنیا آقایی در وزن منهای 63 کیلوگرم در مرحله اول با اوردابایاوااز قزاقزستان مبارزه می‌کند.     

در روز دوم  این مسابقات، شنبه سعید ملایی جودوکار منهای 81 کیلوگرم ایران که سهمیه المپیک ریو را هم بدست آورده در مرحله نخست استراحت دارد و در دور دوم به مصاف برنده کوهارا از ژاپن و نای از چین می‌رود. در این وزن 25 جودوکار رقابت خواهند داشت. سعید مرادی جودوکار منهای 90 کیلوگرم ایران با مونورونگ از اندونزی روبه‌رو می‌شود. در این وزن 19 نفر شرکت کرده‌اند.

جواد محجوب که سابقه یک مدال طلا و یک نقره در ادوار گذشته این رقابت‌ها را در کارنامه دارد در مرحله اول باید با بخشی از افغانستان مبارزه کند. در این وزن 15 جودوکار رقابت می‌کنند.

در وزن به اضافه 100 کیلوگرم احمد ناقدی در مبارزه اول به مصاف  خومونوف از تاجیکستان می‌رود. در این روز زهرا باقری در وزن منهای 78 کیلوگرم به مصاف وانگ ژو پو از چین تایپه خواهد رفت.

235 جودوکار از 30 کشور قاره کهن (98 جودوکار در بخش بانوان و 137 جودوکار در بخش مردان) از فردا تا 30 فروردین در تاشکند رقابت می‌کنند.     

رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان در حالی آغاز می‌شود که جودوکاران کشورمان در ادوار گذشته 12 مدال طلا، 14 مدال نقره و 29 مدال برنز به دست آورده‌اند.

امتیازات این رقابت‌ها به عنوان سهمیه قاره‌ای نقش تعیین کننده‌ای در جایگاه جودوکاران به ویژه جواد محجوب و سعید ملایی که در بین 22 نفر برتر اوزان خود قرار گرفته اند، دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز