هواداران با انرژی زیادی ما را تشویق کردند

قلعه نویی: خسته بودیم و دو امتیاز خانگی را از دست دادیم

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۹۲۳۱۴
قلعه نویی: خسته بودیم و دو امتیاز خانگی را از دست دادیم
سرمربی تراکتورسازی گفت: با وجود بازی های آسیایی خستگی بازیکنان مقابل صبا طبیعی بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صبای قم گفت: بازیکنان ما در این بازی کاملا خسته بودند و حتی در نیمه اول چندین بار شانس آوردیم که گل نخوردیم اما در نیمه دوم به چندین موقعیت خوب دست یافتیم که می توانستیم آن را تبدیل به گل کنیم اما متاسفانه هر بار توپ را لو می دادیم و همین موضوع سبب فشار آوردن به دروازه ما شد.

وی ادامه داد: به نظرم این رفتار ها درست نیست چرا باید برای یک بازی مقابل گوام یک ماه لیگ تعطیل شود اما برای بازی های آسیایی ما مهلتی داده نشود، از کمیته اخلاق می خواهیم به این رفتارها رسیدگی کنند چرا که شرایط ما سخت تر از تیم ملی بوده و اگر فرصت ریکاوری داشتیم نتیجه بهتری کسب می کردیم.

قلعه نویی افزود: ما یک بازی آسیایی بیشتری انجام داده ایم و از سویی نیز هفته گذشته با ذوب آهن یک بازی سنگین داشتیم پس خستگی تراکتورسازان امری عادی است.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره ای به تشویق هواداران گفت: هواداران با انرژی زیادی ما را تشویق کردند اما یک سری رفتار ها موجب تحریک آن ها شد.

وی در خصوص بازی جوانمردانه بختیار رحمانی هم گفت: وی کار خوبی کرد چرا که مردم آذربایجان همین جوانمردی ها را دوست دارند.

قلعه نویی با بیان اینکه هم اکنون بازیکنان ما به هماهنگی خوبی رسیده اند، گفت: نانگ در بازی با ذوب آهن هم عالی بود از طرفی حمودی هم شرایط خوبی دارد، حتی ایوب کلانتری هم که آماده نیست هر وقت به میدان می آید خوب عمل می کند.

وی افزود: در حال حاضر بدن بازیکنان ما تحلیل رفته است، ما امکانات رقبایمان را در آسیا نداریم و برای انجام یک بازی باید چند پرواز انجام دهیم در حالی که رقبای ما مستقیم به تبریز می‌آیند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز