مسابقات جودوی قهرمانی آسیا؛

خجسته در نیمه نهایی

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۱:۵۱
کد خبر: ۳۹۲۵۱۶
خجسته در نیمه نهایی
آخرین نماینده ایران در روز نخست از مسابقات جودو قهرمانی آسیا با کسب 3 پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آخرین نماینده کشورمان در روز نخست از رقابتهای جودو قهرمانی آسیا با کسب سه پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شد تا تیم اعزامی کشورمان به کسب مدال امیدوار باشد.

این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ۲۳۵ جودوکار از ۳۰ کشور به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شد. در روز نخست این رقابتها تیم ملی کشورمان هشت نماینده در دو بخش بانوان و آقایان داشت که حاصل تلاش آنها کنون شش پیروزی، هفت شکست و حذف هفت جودوکار از دور رقابتها بود. 

آخرین نماینده جودو ایران علیرضا خجسته در وزن ۶۶- کیلوگرم می باشد که با صعود به نیمه نهایی شانس کسب مدال دارد. وی نخست جودوکاری از هنگ کنگ را شکست داد و سپس نماینده قزاقستان را در پایان نزدیک به هشت دقیقه مبارزه از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی هم ما دوان بین از چین را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. وی برای رسیدن به دیدار پایانی باید با برنده مبارزه باید با برنده هند و چین تایپه مبارزه کند. 

محمد محمدی بریمانلو در وزن ۶۶- کیلوگرم، ناصر ناصری پور در وزن ۶۶- کیلوگرم مهدی فتحی پور و وحید بنا در وزن ۷۳- کیلوگرم، طاهره آذرپیوند در وزن ۴۸- کیلوگرم، الهام بهرامی در وزن ۵۲- کیلوگرم و دنیا آقایی در وزن ۶۳- کیلوگرم با قبول شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار فتند. 

این دوره از مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی به مدت سه روز در تاشکند برگزار می شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز