خون سرخ در رگ های آبی یخ زد!

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۵:۱۱
کد خبر: ۳۹۲۶۰۸
خون سرخ در رگ های آبی یخ زد!
هشتاد و دومین شهرآورد بزرگ پایتخت در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که دو تیم برای رسیدن به شانس قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان برانکو و مظلومی در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که به جرات می توان گفت این بازی 6 امتیازی بود. از یک طرف حساسیت های همیشگی و سنتی این بازی و از طرف دیگر اهمیتی که نتیجه در تعیین قهرمانی داشت.

با توجه به حساسیت جدولی بازی، انتظار می رفت بازی محتاطانه ای را شاهد باشیم اما این بار بازی پر برخورد و هجومی را دیدیم به خصوص اینکه شاگردان برانکو در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشتند و در نهایت توانستند سه امتیاز این بازی حساس را از آن خود کنند.

این دیدار را می توان یکی از تاریخی ترین بازی های دوتیم دانست که در آن پرسپولیس جای حرفی برای خودی و رقیب باقی نگذاشت. در واقع می توان گفت یک فینال بود که حکم موقت قهرمانی را برای پرسپولیس صادر کرد و اکنون با روحیه ای  مضاعف رقابت ها را دنبال خواهد کرد. تئوری ها وتفکرات برانکو و اجرای درست وصحیح آنها درون زمین، اکنون از پرسپولیس تیمی ساخته که لقب ارتش سرخ برازنده اوست واگر اشتباهات فردی نبود قطعا آبی ها شکست سنگین تری را تجربه می کردند.

مهدی طارمی با از دست دادن یک ضربه پنالتی در این بازی شانس هت تریک را از دست داد ولی قطعا آقای گلی خود را تثبیت کرد.

در آن سوی میدان اما استقلال تیمی بدون برنامه نشان داد که نشانه ای از هفته ها صدر نشینی از خود نشان نداد. پرویز مظلومی دومین بار است که در بدترین شکل مقابل پرسپولیس تسلیم می شود. البته از اشتباهات عجیب و غریب شاگردان وی در زمین نباید گذشت. شاید در این روز طوفانی و بازی پر تلاطم رحمتی عملکرد قابل قبولی داشت تا نتیجه بازی به عجایب فوتبال ایران اضافه نشود.

پرسپولیس حکم موقت را دریافت کرده اما  تا رسیدن به جام چند گام دیگر باقی مانده که طی آن، تیمی مثل امروز را می طلبد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز