عملکرد داوران ایرانی بار دیگر مورد تایید همه قرار گرفت

اصفهانیان: ترکی به خوبی از عهده قضاوت دربی درآمد

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۱:۱۱
کد خبر: ۳۹۲۷۳۵
اصفهانیان: ترکی به خوبی از عهده قضاوت دربی درآمد
رئیس کمیته‌ داوران گفت: قضاوت خوبی را از تیم داوری در دربی 82 شاهد بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فریدون اصفهانیان درباره قضاوت محسن ترکی در بازی روز گذشته اظهار داشت: با توجه به اینکه محسن ترکی از داوران خوب و شایسته کشورمان است و تجربه قضاوت در دیدار شهرآورد را پیش از این داشت، به همراه سعید علی نژادیان و محمدرضا منصوری به خوبی از عهده قضاوت بازی درآمد.

وی ادامه داد: البته در قضاوت این دیدار چند نکته کوچک وجود داشت اما عملکرد کلی تیم داوران بسیار خوب و سنجیده بود. لازم می‌دانم این عملکرد خوب را به جامعه داوری تبریک بگویم چراکه عملکرد داوران ایرانی بار دیگر مورد تایید همه قرار گرفت.
 
رییس کمیته داوران افزود: البته نباید همکاری بسیار خوب دو تیم را نادیده گرفت به طوری که بازیکنان همه تمرکز خود را روی ارائه بازی زیبا قرار داده بودند و علاوه بر آن کادرفنی دو تیم و همین‌طور تماشاگران جو بسیار خوب و دوستانه ای را به وجود آورده بودند. 
 
اصفهانیان در پایان گفت: با توجه به اینکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و مثل همیشه شرایط خاص خودش را داشت، تیم داوری در دیدار روز گذشته کاملا مسلط بر بازی بود و این عملکرد نشان از تجربه و آمادگی بالای داوران است. امیدوارم شاهد حمایت بیشتری از داوری کشورمان باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز