هنوز شانس قهرمانی داریم

صالح: برنامه‌های ما اجرایی نشد/ از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۶:۲۳
کد خبر: ۳۹۲۷۵۰
صالح: برنامه‌های ما اجرایی نشد/ از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم
مربی تیم فوتبال استقلال ضمن تشکر از هواداران استقلال می گوید باید هر چه سریعتر استقلالی ها ریکاوری روحی و روانی خود را آغاز کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید صالح در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، پس از شکست آبی پوشان در دربی گفت: اکنون زمان صحبت کردن از مسائل فنی نیست اما ما برای این بازی برنامه داشتیم که متاسفانه برنامه های ما اجرایی نشد. در ابتدا مسابقه شیحی مصدوم شد و یک تعویض ما از بین رفت. زمانی که یک گل دریافت کردیم، موقعیت های زیادی از دست دادیم و در نهایت بر روی یک ضد حمله گل دریافت کردیم. حتی زمانی که بازی سه بر یک بود موقعیت های خوبی را از دست دادیم که می توانست به بازگشت ما کمک کند.

وی ادامه داد: در مجموع باید بگویم بازی زیبایی بود و پرسپولیس از نقاط قوت خود به خوبی استفاده کرد که باید به آنها تبریک بگویم. سازمان دفاعی ما در این بازی از بازیکن خط حمله تا درون دروازه اشتباهات تاثیر گذاری داشتند و در انجام کارهای تاکتیکی دچار اشتباه شدیم.

دستیار اول تیم فوتبال استقلال ضمن عذرخواهی از هواداران استقلال، بیان کرد: ما باید از هوادارانی که در بازی با سپاهان نیز به ورزشگاه آمدند و نتیجه نگرفتیم عذرخواهی کنیم. بعد از این نتیجه مطمئنا هواداران ما دچار انفعال و افسردگی می شوند اما فوتبال همین است و برد و باخت دارد. از همه آنهایی که در شرایط جوی دیروز از استقلال تا دقیقه آخر حمایت کردند، تشکر می کنم و جز بیان عذر خواهی نمی توانم جمله ای به زبان بیاورم.

صالح در پایان با بیان این نکته که در ادامه لیگ نتایج را جبران کنیم، گفت: تمام تلاش ما این است که در بهترین رتبه ممکن لیگ را تمام کنیم و در فینال جام حذفی یک جام به هواداران هدیه بدهیم. هنوز روی کاغذ تیمهایی که امتیازات کمتری نسبت به ما دارند جز مدعیان قهرمانی هستند و پنج تیم می توانند قهرمان شوند. باید خود را پیدا کنیم و هر چه سریعتر ریکاوری روحی و روانی تیم انجام شود. بازی بعد از دربی همیشه برای تیم برنده و بازنده دربی سخت خواهد بود و باید تلاش کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

نظر شما