با همت هواداران به قهرمانی امید داریم

طاهری: پرسپولیس تقویت می‌شود/ باید به استقلال احترام گذاشت

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۹۲۷۹۷
طاهری: پرسپولیس تقویت می‌شود/ باید به استقلال احترام گذاشت
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما با همت هواداران به قهرمانی امید داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید با وجود پیروزی این تیم در دربی مقابل استقلال باید احترام تیم رقیب حفظ شود.

علی اکبر طاهری در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل استقلال و بیشتر شدن شانس قهرمانی سرخپوشان گفت: ما همیشه با این امید و آرزو زندگی می کنیم که در مسابقاتمان پیروز شویم. طبیعی است که برای قهرمانی باید با برنامه کار کرد. ما دنبال این هستیم تا باشگاهی شویم با زیرساخت های درست تا دستاوردهایمان پایدار شود.

وی در واکنش با این سوال که چه پاداشی برای بازیکنان پرسپولیس در نظر گرفته اید؟ اظهار داشت: شما هم که مثل همیشه در حاشیه هستید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره برنامه های سال بعد این باشگاه گفت: ما قرارداد برانکو را تمدید کردیم و تیم را هم تقویت خواهیم کرد تا فصل آینده حضور پرقدرتی داشته باشیم.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا به هواداران قول قهرمانی می دهید یا خیر؟ اظهار کرد: ما با همت هواداران به قهرمانی امید داریم.

وی درباره اینکه استقلالی ها با دریافت چهار گل در دربی دیگر نمی توانند عدد ۴ را به سامانه اسپانسرینگ دو باشگاه پیامک کنند، توضیح داد: باید احترام تیم رقیب را نگه داشت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین درخصوص اینکه پرسپولیس می توانست ۶ گل به استقلال بزند، گفت: به هر حال فوتبال همین است. این نتایج باعث دلگرمی هواداران می شود. انشاءالله آنها ما را حمایت کنند تا در ۴ بازی باقیمانده موفق باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز