رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا – ازبکستان

ترکیب اولیه تیم ملی اعلام شد/ اسامی نهایی وزنه برداران چهارشنبه مشخص می‌شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۹۳۰۷۳
ترکیب اولیه تیم ملی اعلام شد/ اسامی نهایی وزنه برداران چهارشنبه مشخص می‌شود
ترکیب اولیه تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان پس از حضور در جلسه شورای عالی فنی، ترکیب اولیه وزنه‌برداران کشورمان را برای مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد.

ترکیب نهایی تیم اعزامی به این مسابقات بعدازظهر چهارشنبه هفته جاری (اول اردیبهشت ماه) بعد زا رکوردگیر قطعی می‌شود. برهمین اساس سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان لیست ابتدایی خود را در اوزانی که در ادامه به رشته تحریر در می‌آید معرفی کرد.

اسامی ترکیب اولیه تیم ملی وزنه برداری اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

دسته 77 کیلوگرم: علی میری

دسته 85 کیلوگرم: سیدایوب موسوی

دسته 94 کیلوگرم: علی هاشمی و رضا بیرالوند

دسته 105 کیلوگرم: کیا قدمی و محمد رضا براری

دسته 105+ کیلوگرم: بهادر مولایی، محسن بهرام‌زاده و رامین ربیعی

سرمربی تیم ملی تصمیم داشت تا نام مرتضی رضائیان، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو در دسته 69 کیلوگرم را نیز جزو لیست ابتدایی‌اش قرار دهد تا این وزنه‌بردار بتواند پس از رکوردگیری عصر چهارشنبه شانس خود را برای کسب دوبنده آسیایی بیازماید، اما متأسفانه این ملی‌پوش به دلیل مصدومیت کهنه‌ای که در زانو احساس می‌کرد و مجدداً این درد کهنه در اردوی آماده سازی کیش تشدید شده بود به درخواست خود از کادر فنی و شورای عالی عذرخواهی کرده و انصرافش را از ادامه حضور در تمرینات و نیز مسابقه رکوردگیری آسیایی اعلام کرد.

چهل و هفتمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزگسالان آسیا طی روزهای 3 تا 11 اردیبهشت ماه جاری در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و نخستین نماینده کشورمان در دسته 77 کیلوگرم، روز چهارشنبه 27 آوریل (8 اردیبهشت) ساعت 19 به وقت تاشکند (18/30 به وقت تهران) به روی تخته می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز