هادی رضایی خبر داد:

برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی والیبال نشسته آلمان

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۷:۲۴
کد خبر: ۳۹۳۲۹۸
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی آلمان خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هادی رضایی گفت: اولین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته مردان در سال جدید از اول اردیبهشت ماه در تهران آغاز خواهد شد و از مرحله بعد، شاهد ریزش ملی‌پوشان خواهیم بود. در این اردو از 18 ورزشکار دعوت شده و در اردوی دهم این تعداد به 16 نفر و در اردوی یازدهم به 14 نفر کاهش خواهد یافت تا در نهایت به ترکیب مورد نظر برای ریو برسیم.

وی افزود: در خرداد ماه تیم ملی والیبال نشسته آلمان با درخواست خود به ایران می‌آید تا اردوی آمادگی را برگزار کند. در ایام حضور تیم ملی آلمان، چند جلسه مشترک تمرینی با این تیم خواهیم داشت و دیدارهایی نیز برگزار می‌شود. ضمن اینکه باشگاه‌هایی که درخواست بازی با تیم ملی آلمان را داشته باشند، می‌توانند از طریق انجمن والیبال معلولین اقدام کنند.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده (تهران)، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیائی (البرز)، حسین فرزانه (قزوین)، محمدرضا سبحانی‌نیا (اصفهان)، امیرحسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری (مازندران)، عیسی زیراهی (مرکزی)، میثم علیپور (گیلان)، آرش خرمالی (گلستان)، سیدحسین حسینی، حسین گلستانی (قم)، مهدی بابادی (خراسان رضوی) و ناصر حسن‌پور (آذربایجان غربی) ملی‌پوشان دعوت شده به این تمرینات هستند که 31 فروردین ماه وارد کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد.

هادی رضایی به عنوان سرمربی، هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارد و علیرضا معمری، بهمن تاروردی‌زاده، حسن محمدی و حسن بخشعلی‌پور نیز به عنوان مربی در این اردو حضور دارند. محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ و حجت الاسلام و المسلمین دهقان نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ملی‌پوشان هستند.

نهمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته از اول تا هشتم اردیبهشت ماه به سرپرستی فرشید عاشوری در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز