هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

تراکتورسازی-الهلال، جنگ صعود در دوحه

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۸:۰۳
کد خبر: ۳۹۳۷۱۵
تراکتورسازی-الهلال، جنگ صعود در دوحه
تراکتورسازی در صورت پیروزی در این بازی هم به عنوان تیم اول به دور بعد صعود خواهد کرد .

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در اولین دیدار نماینده کشورمان تیم تراکتورسازی به مصاف الهلال خواهد رفت.

بعد از اینکه AFC در خصوص مناقشه ایران و عربستان رأی به بازی نمایندگان این دو کشور در کشور سوم داد چند کشور برای بازی نمایندگان ایران و عربستان معرفی شد تا اینکه دو کشور قطر و عمان را دو تیم انتخاب کردند.

در اولین بازی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا دو تیم تراکتورسازی و الهلال در استادیوم ثانی بن جاسم دوحه به مصاف هم خواهند رفت. تراکتورسازی که در چند هفته اخیر نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر گرفته در لیگ قهرمانان آسیا نیز در بین نمایندگان ایران بهترین عملکرد را داشته است و از 4 بازی قبلی خودش با سه پیروزی و یک شکست و کسب 9 امتیاز در صدر گروه C قرار دارد. نزدیک ترین تعقیب کننده تبریزی ها در لیگ قهرمانان الهلال با 8 امتیاز است.

با توجه به اینکه امتیاز میزبانی از کشورمان در رقابت های لیگ قهرمانان گرفته شده دیدار نمایندگان ایران با کشورهای عربستانی برای ما دشوار خواهد بود. تیم تراکتور با بازی های خوب و منطقی که در 4 بازی قبل خودش انجام داده این نوید را می دهد که پتانسیل پیروزی برابر نماینده عربستان را دارد. پیروزی در این بازی برای دو تیم حائز اهمیت می باشد چون حکم صعود برای هر دو را خواهد داشت. اندیشه های قلعه نویی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر از زمانی که به بدنه تراکتورسازی اضافه شده است به خوبی جواب داده و حالا باید دید در هفته پنجم این رقابت ها می تواند در یک دیدار حساس که از هر لحاظ برای کشورمان مهم می باشد به پیروزی برسد. تراکتورسازی در صورت پیروزی در این بازی هم به عنوان تیم اول به دور بعد صعود خواهد کرد و هم انگیزه خوبی برای دیگر نمایندگان ایران ایجاد می کند که در بازی با نمایندگان عربستان با روحیه ای مضاعف وارد زمین بشوند. امید اول قلعه نویی در این بازی به بختیار رحمانی است که در 4 بازی قبلی خودش در لیگ قهرمانان نیز با بازی خوب و گلزنی که انجام داده نمایش فوق العاده ای داشته است.

این دیدار روز سه شنبه رأس ساعت 18:35 در استادیوم ثانی بن جاسم دوحه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز