ثبت سومین باخت متوالی؛

خفاش‌ها صدرنشین را شکست دادند/ نفس مادریدی‌ها پشت سر بارسلونا

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۵:۳۶
کد خبر: ۳۹۳۷۳۳
خفاش‌ها صدرنشین را شکست دادند/ نفس مادریدی‌ها پشت سر بارسلونا
تیم فوتبال بارسلونا سومین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال بارسلونا که بعد از شکست در ال کلاسیکو بحران بدی را پیش روی خود دیده است در جدال خانگی مقابل والنسیا نیز نتیجه را واگذار کرد و حالا در آستانه از دست دادن صدر جدول لالیگا قرار دارد.

تیم فوتبال بارسلونا از ساعت ۲۳ یکشنبه در چارچوب هفته سی و سوم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف والنسیا رفت و برابر این تیم ۲ بر یک شکست خورد. این سومین باخت متوالی بارسلونا در لالیگا و چهارمین بازی متوالی بدون برد آنها در این مسابقات به حساب می آید که با رکورد منفی سال ۲۰۰۸ برابری کرده است.

پیش از شروع مسابقه هواداران بارسلونا با نصب بنری که روی آن نوشته شده بود «به مسیر پیروزی باز خواهیم گشت» سعی کردند به آبی اناری ها روحیه بدهند اما در عمل اتفاق دیگری را در شروع کار شاهد بودیم. بارسلونا خوب بازی نکرد و به نظر می رسید انریکه هم به بن بست رسیده بود چرا که هیچ تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و دست به تعویض هم نزد در حالی که سوارز و سرخی روبرتو بسیار ضعیف کار کردند.

تیم بحران زده کاتالان ها نیمه نخست را ۲ بر صفر واگذار کرد. در این نیمه تیم بارسلونا با وجود میدانداری و فشار روی دروازه حریف در دقایق اولیه نتوانست به گل دست یابد و در عوض در دقیقه ۲۶ با گل به خودی راکیتیچ از حریف خود عقب افتاد. توپ ارسالی از چپ پس از برخورد به راکیتیچ از زاویه بسته درون دروازه براوو رفت.

بارسلونا به حملات خود ادامه داد اما خبری از گل نشد و در دقیقه ۴۵ سانتی مینا برای والنسیا گل دوم را هم به ثمر رساند تا بهت و سکوت نیوکمپ را فرا گیرد. نکته جالب اینکه گل دوم هم از جناح راست بارسلونا، درست جایی که سرخی روبرتو جای دنی آلوز به کار گرفته شده بود به ثمر رسید.

نیمه دوم را بارسلونا با حملات فراوان آغاز کرد اما برای رسیدن به گل تا دقیقه ۶۳ صبر کرد. لیونل مسی در میان مدافعان والنسیا روی پاس جوردی آلبا دروازه حریف را گشود تا فاصله کاهش یابد. بدین ترتیب لیونل مسی گل پانصدم خود را به ثمر رساند و از فشارهای هفته های اخیر نجات پیدا کرد. بعد از آن بارسلونا با همان روش همیشگی به کار خود ادامه داد و یک موقعیت خوب را توسط راکیتیچ در دقیقه ۷۴ از دست داد.

تیم انریکه بدون پلان بی در دقایق باقی مانده به حرکات انفرادی بازیکنانش دل بسته بود و یک بار هم توسط پیکه موقعیتی طلایی را هدر داد تا بارسلونا که در جام حذفی والنسیا را گلباران کرده بود برابر این تیم هم شکست را تجربه کند. این تیم بعد از تساوی برابر ویارئال، سه شکست متوالی را مقابل رئال مادرید، سوسیه داد و والنسیا پذیرفته و در لیگ قهرمانان هم برابر اتلتیکو مادرید باخت.

بارسلونا که در بحران بدی به سر می برد در امتیاز ۷۶ باقی ماند و اتلتیکو دوم است. رئال مادرید که تا چند هفته پیش ۱۲ امتیاز از بارسلونا عقب بود با ۷۵ امتیاز سوم است. مادریدی ها با این روندی که تیم انریکه در پیش گرفته است کاملا به قهرمانی امیدوار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز