بازیکنان جوان در کنار با تجربه های تیم تمرینات با نشاطی را انجام می دهند

محمودی: لهستان برای اولین بار در تورنمنت روسیه حضور دارد

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰:۳۹
کد خبر: ۳۹۳۷۷۲
مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: برای آماده سازی و هماهنگی بازیکنان جوانی که به تیم تزریق شده اند، تمرینات تاکتیکی مختلفی را برگزار کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آمنه محمودی مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان در کمپ تیم های ملی برگزار شد که بازیکنان جدید در کنار بازیکنان پرتجربه و قدیمی تمرینا با نشاط و با انگیزه ای را برگزار کردند.  این اردو مانند دو اردوی گذشته بیشتر مرور تمرینات تاکتیکی برای هماهنگی بچه ها بود.

وی افزود: بخاطر مسابقات لیگ که در هفته های پایانی برگزار می شود و فشار زیادی روی بازیکنان است بر همین اساس بیشتر ضربات ایستگاهی، اتو کرنر و تمرینات تاکتیکی و هماهنگی را برگزار می کنم. در واقع بیشتر هدفمان این است روی هماهنگی ملی پوشان جدید با بازیکنان با تجربه کار کنیم. حدود یک سوم، بازیکنان جوان به تیم تزریق شده اند.
 
مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی از 4 تا اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود و پس از استراحتی کوتاه از 12 تا 15 اردیبهشت ماه اردوی نهایی ما برای حضور در تورنمنت روسیه برگزار خواهد شد.
 
محمودی در پایان درباره رقابت با تیم های لهستان،اسپانیا و روسیه گفت: چندین سال است که تورنمنت روسیه برگزار می شود و ما معمولا با تیم های اسپانیا و روسیه دیدارهای مختلفی را برگزار کرده ایم و روی بازیهای این تیم آنالیز داشته ایم اما هیچ شناختی از تیم لهستان نداریم. حتی در مسابقات جام جهانی که چندین دوره برگزار شده، این تیم اصلا حضور نداشته و برای بار اول است که به تورنمنت روسیه دعوت شده است. تمام تلاش ما این است که بهترین عملکرد را در این تورنمنت به جای بگذاریم و بازیکنان جدید را در این بازیها ارزیابی کنیم.
نظر شما