برگزاری تمرین گروه یک تیم ملی والیبال با دو تغییر اجباری

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷:۴۹
کد خبر: ۳۹۳۸۹۱
برگزاری تمرین گروه یک تیم ملی والیبال با دو تغییر اجباری
گروه یک تیم ملی والیبال امروز دوشنبه تمرین خود را با دو تغییر اجباری آغاز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، چهارمین هفته تمرینات تیم ملی والیبال از روز شنبه 28 فروردین ماه آغاز شده است و امروز دوشنبه تمرین گروه یک به دلیل استراحت گروه دوم در نوبت صبح، از ساعت 10 آغاز شد.

این تمرین با دو تغییر اجباری آغاز شد و مجتبی میرزاجانپور به دلیل ناراحتی از ناحیه گردن و امیر غفور به دلیل دندان درد شدید در این تمرین حاضر نشدند و به جای آنان امین علوی و محمد جواد معنوی نژاد جایگزین در تمرین گروه یک شدند.

میرزاجانپور درمان خود را زیر نظر دکتر سیامک افروزی در اتاف پزشک تیم ملی پیگیری کرد و غفور نیز برای درمان دندان به کلینک اعزام شد.

تمرین گروه یک تیم ملی با 15 بازیکن شامل سعید معروف، سید محمد موسوی، علیرضا مباشری، عادل غلامی، سامان فائزی، آرمین تشکری، حمزه زرینی، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، امین علوی، محمد جواد معنوی نژاد، مهدی مهدوی و مصطفی شریفات آغاز شد.

بازیکنان پس از گرم کردن و انجام نرمش های کششی، تمرین اسپک و دریافت را در برنامه تمرینی خود قرار دادند.

سپس ظریف و مرندی تمرین دریافت زیر نظر رحمان محمدی راد و محمد جواد معنوی نژاد نیز دریافت را زیر نظر رضا تندروان انجام دادند و سایر بازیکنان تمرین اسپک و سرویس با افزایش ارتفاغ تور را در تمرینات خود پیگیری کردند.

همچنین دفاع سه نفره بر روی تور از دیگر مراحل تمرینی امروز تیم ملی والیبال در گروه یک بود که لوزانو تاکید زیادی داشت باید هر سه بازیکن با هم برای دفاع پشت تور پرش کنند.

در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و تمرین مسابقه والیبال انجام دادند که در یک طرف زمین تشکری، ظریف، علوی، مهدوی، معنوی نژاد، مباشری و فائزی با نظارت و هدایت سیچلو قرار داشتند.

در طرف دیگر نیز معروف، موسوی، غلامی، زرینی، عبادی پور، محمودی، مرندی و شریفات برنامه های لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال را در زمین مسابقه پیاده می کردند.

این مرحله از تمرین بسیار جدی بود و همانند مسابقه رسمی بازیکنان در آن برای کسب امتیاز تلاش داشتند که ناصر شهنازی نیز به عنوان داور قضاوت آن را بر عهده داشت.

تمرینات این هفته تیم ملی همانند سه هفته گذشته در دو نوبت صبح و عصر برای دو گروه پیگیری خواهد شد اما امروز دوشنبه گروه دوم صبح و گروه اول عصر استراحت خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می کند.

این رقابت ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز