هجده بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال نشسته دعوت شدند

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۵:۳۲
کد خبر: ۳۹۴۰۱۷
نخستین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از فردا برای حضور شایسته در بازیهای پارالمپیک ریو آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال نشسته که با قهرمانی در مسابقات جام بین قاره ای چین آغازی خوب در سال جدید رقم زد، نخستین دور تمرینات خود در سال 95 را از فردا (سه‌شنبه) با حضور 18 بازیکن آغاز خواهد کرد.

تیم ملی والیبال نشسته شهریورماه سال 93 با کسب عنوان سوم مسابقات جهانی اولین ورودیه کاروان ورزش پارالمپیک ایران برای حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک را به دست آورد.

این تیم در راستای آماده سازی حضور در این بازی ها سال گذشته هشت مرحله اردوی تمرینی برگزار کرد که البته آخرین مرحله اردوی این تیم همزمان با اعزام به مسابقات جام بین قاره ای چین بود و تیم ملی والیبال نشسته ایران عنوان قهرمانی را با قاطعیت و بدون باخت به دست آورد.

حال تیم ملی والیبال نشسته پس مدتی استراحت از فردا (31 فروردین ماه) دور جدید تمرینات خود را آغاز می کند. این اولین مرحله تمرینات ملی پوشان والیبال نشسته در سال جاری و در مجموع نهمین دور تمرینات پارالمپیکی آنها به حساب می آید.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته برای برگزاری این مرحله از تمرینات از 18 بازیکن برای حضور در اردو دعوت کرده است که اسامی آنان به قرار زیر است:

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده (تهران)، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیائی (البرز)، حسین فرزانه (قزوین)، محمدرضا سبحانی نیا (اصفهان)، امیر حسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری (مازندران)، عیسی زیراهی (مرکزی)، میثم علیپور (گیلان)، آرش خرمالی (گلستان)، سیدحسین حسینی، حسین گلستانی (قم)، مهدی بابادی (خراسان رضوی) و ناصرحسن پور (آذربایجان غربی)

نهمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته تا هشتم اردیبهشت ماه در تهران پیگیری خواهد شد. طی این مدت و همچون اردوهای گذشته علیرضا معمری، حسن بخش علیپور، بهمن تاروردی زاده و حسن محمدی به عنوان مربی در کنار هادی رضایی هدایت اردونشینان را بر عهده خواهند داشت. فرشید عاشوری و حجت الاسلام دهقان هم به ترتیب سرپرست و نماینده فرهنگی اردو هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز