از کسب قهرمانی ناامید نیستیم

دین محمدی: الهلال فرصت طلب است

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۹:۵۷
کد خبر: ۳۹۴۶۵۷
دین محمدی: الهلال فرصت طلب است
مربی استقلال با تاکید بر اینکه تیمش از کسب قهرمانی لیگ ناامید نیست، تاکید کرد تراکتور باید مراقب فرصت طلبی الهلال باشد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیروس دین محمدی در خصوص روحیه تیم استقلال در تمرین امروز گفت: طبیعی است که ناراحت باشیم به هر حال باخت در دربی همه را ناراحت کرده و نمی توان این را پنهان کرد اما باید از نظر روحی تیم را تقویت کنیم. تلاش مان این است که روحیه بازیکنان را بالا بیاوریم تا برای بازی های آینده به مشکل نخوریم.

مربی استقلال در مورد مصاف با فولاد گفت: فولاد با بردی که مقابل ملوان به دست آورد، از سقوط دور شد و اکنون شرایط بهتری دارد. آنها قطعا با خیالی آسوده تری به مصاف ما خواهند آمد. باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا با ارائه یک بازی خوب بتوانیم تیم خوب اهوازی را شکست دهیم و شرایط را برگردانیم.

دین محمدی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ اضافه کرد: انسان به امید زنده است. ما صددرصد به قهرمانی فکر می کنیم. شما ببینید بارسلونا با اینکه چند باخت پشت سر هم داشته اما هنوز هم به قهرمانی امیدوار است. همین طور رئال یا اتلتیکو. هنوز 12 امتیاز باقی مانده و باید سعی کنیم در جمع آوری امتیاز موفق عمل کنیم.

بازیکن تبریزی اسبق استقلال که با این تیم سابقه رویارویی با الهلال را دارد در مورد بازی حساس تراکتورسازی و الهلال گفت: به نظر من این بازی، بازی سختی خواهد بود و تیم الهلال همیشه خوب بوده و تراکتورسازی باید با تمرکز بالا به مصاف این تیم برود چراکه الهلال یک تیم فرصت طلب است و از موقعیت ها بهترین استفاده را می برد. تراکتورسازی با امیرقلعه نویی نتایج خوبی کسب کرده و فوتبال خوبی را ارائه می دهد. ان شاءالله که در لیگ و آسیا موفق باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز