هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، استقلال- فولاد؛

شام آخر پرویز؟!/ اسکوچیچ به دنبال کپی از دست ایوانکوویچ

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۶:۰۴
کد خبر: ۳۹۴۷۲۷
شام آخر پرویز؟!/ اسکوچیچ به دنبال کپی از دست ایوانکوویچ
در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر دو تیم استقلال و فولاد به مصاف هم می روند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال دو تیم استقلال و فولاد روز جمعه (3 اردیبهشت 95) در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

*موقعیت: تیم استقلال که نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر را شروعی متفاوت نسبت به نیم فصل اول داشت و نتوانست امتیازهای نیم فصل اول را جمع آوری کند با باختی که مقابل تیم پرسپولیس در هفته پیش به دست آورد هم صدر جدول را از دست دارد و هم چهار بازی باقی مانده در لیگ را با شرایط ویژه ای باید برگزار کند. با توجه به اینکه تیم استقلال نسبت به پرسپولیس و استقلال خوزستان در چهار بازی بعدی خودش بازی های سخت تری را پیش رو دارد باید تلاش بیشتری انجام دهد که بتواند همچنان به عنوان مدعی در لیگ باقی بماند. بازی های استقلال در 4 بازی آینده تحت تأثیر دو تیم دیگر صدر خواهد بود و باید منتظر این باشد که آنها نیز در جدول چه نتیجه ای را خواهند گرفت. باخت مقابل پرسپولیس پایان کار برای آبی پوشان نبود و در چند روز گذشته حواشی بسیار زیادی گریبانگیر این تیم شده است و این حاشیه ها تا جایی پیش رفت که فرزاد مجیدی مورد ضرب و شتم در اولین تمرین استقلال قرار گرفت. با توجه به نتایجی که استقلال به دست آورد هیئت مدیره این باشگاه تشکیل جلسه داد و قرار بر این شد که همچنان از مظلومی حمایت کنند و تنها تغییر این تیم بعد از باخت دربی جایگزین شدن عبداللهی به جای فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست این تیم می باشد. هرچند که باشگاه استقلال خبر از حمایت پرویز مظلومی داده است ولی برخی از رسانه ها خبر از این داده اند که بازی با فولاد آخرین فرصت برای پرویز مظلومی است و نتیجه نگرفتن در این بازی می تواند به اخراج این سرمربی منجر شود.

استقلال برای خارج شدن از بحران احتیاج به برد مقابل فولاد دارد که بتواند همچنان به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ بماند. با توجه به اینکه این بازی در استادیوم آزادی نیز برگزار می شود فرصت مناسبی است برای استقلال که خود را به پرسپولیس نزدیک تر کند.

در طرف دیگر تیم فولاد در چند هفته گذشته به دنبال جبران ناکامی های خود نتایج بسیار بهتری نسبت به نیم فصل اول را به دست آورده است و توانست خود را از انتهای جدول جدا کند و با 31 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و دیگر خطر سقوط را احساس نمی کند و می تواند با آرامش بهتری در مقابل استقلال به میدان برود. برد هفته پیش مقابل ملوان نیز روحیه ای بهتر را به این تیم داده است.

*حاشیه: باخت هفته پیش استقلال مقابل پرسپولیس حاشیه های زیادی برای این تیم ایجاد کرده است و اختلافاتی بین برخی بازیکنان و کادر فنی استقلال پیش آمده است. با توجه به درگیری هایی که در تمرینات استقلال پیش آمد این بازی نیز به نوعی می تواند تحت تأثیر این بازی قرار بگیرد.

اسماعیل شریفات بازیکن تیم فولاد که سابقه حضور چند ساله در تیم استقلال را دارد یکی از بازیکنانی است که انگیزه مضاعف برای رویارویی با استقلال خواهد داشت. همچنین امیرحسین فشنگچی که در ترکیب فولاد قرار دارد در سال های گذشته با پیراهن پرسپولیس بارها مقابل استقلال بازی کرده است که می تواند به جذابیت بازی کمک کند.

*ستاره: جابر انصاری، که در هفته پیش به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمد و یک گل را به ثمر رساند می تواند در بازی با فولاد نیز عملکرد خوبی را داشته باشد.

در طرف مقابل نیز اسماعیل شریفات که همواره بازی های خوبی برای فولاد انجام داده بهترین مهره تیمش می تواند باشد.

*آنها که نیستند: میثم مجیدی و روزبه چشمی به دلیل مصدومیتی که دارند نمی توانند در این بازی استقلال را همراهی کنند.

*بازی رفت: تیم استقلال در بازی رفت موفق شد که با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد.

*آخرین بازی: تیم استقلال آخرین بازی خودش در مقابل پرسپولیس را با نتیجه 4 بر 2 واگذار کرد. تیم فولاد نیز با یک گل توانست بر تیم ملوان فائق بیاید.

نظر شما