تورنمنت شطرنج دوبی؛

درینی ششم شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۱:۳۱
کد خبر: ۳۹۴۹۶۳
درینی ششم شد
رقابت‌های شطرنج آزاد بین المللی دوبی با درخشش نمایندگان شطرنج ایرات همراه بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت‌های شطرنج آزاد بین المللی دوبی در حالی از 23 فروردین آغاز شده بود که روز گذشته با درخشش نمایندگان ایران به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها نمایندگانی از شطرنج ایران از جمله استاد بزرگ پوریا درینی، استاد بین المللی سید محمد امین طباطبایی، استاد فیده آرین غلامی، استاد بین المللی شاهین لرپری زنگنه و ... حضور داشتند که استاد بزرگ درینی در میان شطرنجبازان ایرانی بهترین عملکرد را داشت و بدون هیچ شکستی و با کسب 7 امتیاز از 9 دیدار این مسابقات را به پایان رساند.

درینی که در رده بندی نخست این رقابتها در جایگاه سی و نهم قرار داشت با 7 امتیاز و تنها نیم فاصله با صدر جدول در جایگاه ششم قرار گرفت.وی با این عملکرد 17/6 واحد به ریتینگ خود افزود. سید محمد امین طباطبایی دیگر شطرنج باز ایران که در رده بندی اولیه این رقابتها در رده پنجاهم قرار داشت در جایگاه پانزدهم جای گرفت.

طباطبایی که درخشش خوبی در این رقابتها داشت و در یک قدمی کسب نورم استاد بزرگی در حالی که تنها به سه واحد ریتینگ میانگین حریفان نیاز داشت این فرصت را از دست داد.وی نیز با کسب 6/5 امتیاز یکی از درخشان ترین نمایندگان ایران در این رقابتها بود. آرین غلامی نیز که در رده بندی اولیه در در جایگاه 64 بود در پایان این رقاتبها در رده چهل و هشتم جای گرفت.

شاهین لرپری زنگنه نیز که در رده بندی نخست در رده پنجاه و چهارم بود در نهایت به عنوان 52 جدول رسید.

رقابت‌های شطرنج آزاد بین المللی دوبی با حضور 190 شطرنجباز از 37 کشور جهان ، 23 تا 31 فروردین ماه در دوبی برگزار شد.

نظر شما