خرید جدید چلسی اعلام شد؛

گریزمان اولین صید کونته

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۹۵۴۶۷
گریزمان اولین صید کونته
اتلتیکو دست کم 60 میلیون یورو برای این بازیکن با ارزش قیمت گذاری کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، چلسی در این فصل یکی از کابوس‌وار ترین فصل های 50 سال اخیر خود را تجربه کرده است و به نظر می رسد خریدهای زیادی در انتظار این تیم لندنی باشد. به همین منظور کونته قصد دارد خانه تکانی اساسی در چلسی داشته باشد و به همین منظور به سراغ یکی از بهترین بازیکنان این فصل لالیگا رفته است.

آنتونیو کونته سرمربی جدید چلسی که در حال حاضر هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده دارد به مسئولان باشگاه چلسی عنوان کرده است هر طور شده آنتونی گریزمان را برای فصل بعد به خدمت بگیرند. البته این بازیکن فرانسوی سال گذشته نیز مدنظر باشگاه چلسی قرار داشت ولی در نهایت در اتلتیکو ماند و بهترین گلزن این تیم در این فصل شد.

به نظر می رسد باشگاه اتلتیکو دست کم 60 میلیون یورو برای این بازیکن با ارزش قیمت گذاری کرده باشد. عملکرد ضعیف ادن هازارد در این فصل مسئولان چلسی را وا داشته است تا هر طور شده است یک بازیکن بال جوان و تکنیکی را برای فصل جدید به خدمت بگیرند.

چلسی در این فصل در میانه های جدول قرار گرفته و در رده دهم است. این ضعیف ترین عملکرد یک تیم مدافع عنوان قهرمانی در تاریخ لیگ برتر است و خیلی بعید است آنها مجوز لیگ اروپا را کسب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز