رسیدن به شرایط روحی مناسب اولین اولویت ما خواهد بود

مقانلو: المپیکی های ما مشکل مهارتی ندارند

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۶:۱۸
کد خبر: ۳۹۵۵۲۵
مقانلو: المپیکی های ما مشکل مهارتی ندارند
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: وقتی اصل بر شایسته سالاری باشد و به نفرات جوان و شایسته اعتماد شود، حتما با نتیجه مثبت همراه خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو با مناسب ارزیابی کردن حضور تکواندوکاران المپیکی ایران در مسابقات آلمان و اتریش، گفت: با توجه به زمانی که ملی پوشان از مسابقات دور بودند، نیاز بود تا آنان را به فضای مسابقات بازگردانیم.

وی با بیان اینکه در مسابقات آلمان و اسپانیا عملکرد تکواندوکاران ارزیابی شد، گفت: در سال جدید 10 روز اردو در داخل کشور داشتیم و نیاز اساسی بود تا در میادین رسمی حضور پیدا کنیم.

مقانلو افزود: تکواندوکاران المپیکی ایران به خوبی ثابت کردند که مشکلی از لحاظ مهارتی ندارند و فقط باید خود را در عرصه های خارجی محک بزنند تا از شرایط آرمانی فاصله نگیرند.

وی افزود: همچنین اردوی مشترکی که با تیم های ملی کره جنوبی و اسپانیا در شهر مادرید برگزار شد، ما را در رساندن به اهدافمان یاری کرد.

سرمربی تیم ملی در خصوص مصدومیت سجاد مردانی و مهدی خدابخشی گفت: این دو در مسابقات آلمان دچار مصدومیت جزیی شدند و به همین دلیل مردانی در تورنمنت آلمان و اسپانیا از حضور در مرحله نیمه نهایی انصراف داد تا مشکلی برایش ایجاد نشود.

مقانلو معتقد است که رسیدن به اوج آمادگی روحی و روانی مهمترین مساله پیش رو برای تکواندوکاران خواهد بود، چراکه آنان باید برای حضور موفق در المپیک بر شرایط محیطی و استرس های موجود غلبه کنند.

وی با اشاره به اینکه مرحله جدید تمرینات تیم ملی از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد، گفت: علاوه بر فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی که المپیکی هستند، امید عمیدی، آرمین هادی پور و مسعود حجی زواره نیز در این اردو حضور خواهند داشت.

مقانلو در خصوص برنامه های آینده تیم ملی گفت: خرداد ماه مسابقات بین المللی اتریش و یک هفته پس از آن پیکارهای یونان برگزار می شود که سعی می کنیم در آنها شرکت کنیم.

وی در مورد نتایج مناسب تیم ایران که با نفرات جوان بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی آسیا تکیه زد، اظهار داشت: وقتی اصل بر شایسته سالاری باشد و به نفرات جوان و شایسته اعتماد شود، حتما با نتیجه مثبت همراه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز