سه تیم بالای جدول یک اندازه برای قهرمانی شانس دارند

ویسی: تمام تلاشمان برای کسب سهمیه آسیا است

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۱:۵۵
کد خبر: ۳۹۵۵۶۵
ویسی: تمام تلاشمان برای کسب سهمیه آسیا است
سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما 15 هفته گل نخوردیم و بی‌انصافی است که این طور انتقاد می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال بازی دو تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد به تساوی بدون گل رسید. عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری، گفت: کیفیت خوب زمین و وضعیت جدول دو تیم را وادار کرد تا بازی زیبایی را به نمایش بگذارند تا نتیجه بگیرند. هر چند که گسترش بهتر ظاهر شد و نسبت به بازی‌های رفت ما را بیشتر آزار داد.

وی ادامه داد: امروز مدافعان ما خوب بودند و ابراهیمی را به خوبی مهار کردیم که با این وضعیت گسترش 50 درصد متفاوت ظاهر شد.

ویسی گفت: اگر امروز در تبریز یک امتیاز گرفتیم ناراحت نیستیم هر چند که خوشحال هم نیستیم اما نسبت به سایر نتایج از جمله دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز که با تساوی بدون گل در جریان است در سه هفته آینده تلاش می‌کنیم تا حداقل خودمان را دراین موقعیت نگه داریم و سهمیه ‌آسیا را کسب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: سه تیم بالای جدول یک اندازه برای قهرمانی شانس دارند و باید به بازی‌های رودررو نگاه کنیم که می‌تواند تأثیرگذار باشد.

ویسی تأکید کرد: ما 15 هفته گل نخوردیم و بی‌انصافی است که این طور انتقاد می‌شود. در نیم‌فصل اول می‌گفتند شانسی نتیجه گرفته‌ایم و آب و هوا باعث شده است استقلال خوزستان این چنین بازی‌هایش را ببرد و در نیم‌فصل دوم هم گفتند که برق شیراز سقوط می‌کنیم اما اگر جزو سه تیم اول جدول هستیم و باید به امثال این طور تیم‌ها کمک کنید.

وی در مورد صحنه پنالتی که برای گسترش گرفته نشد، گفت: بچه‌های ما گفتند آن صحنه پنالتی نبود و حتی یکی از کارشناسان هم تأیید کرد که پنالتی نبوده است. گسترش یکی از تیم‌های خوب ما است و قابل احترام هم بازی می‌کند ما نیاز داشتیم امروز این تیم را ببریم که این اتفاق نیفتاد.

ویسی گفت: تمام تلاش خود را در هفته‌های آینده انجام می‌دهیم اما اگر هم نشد چیزی را از دست ندادیم حداقل با تمام وجود تلاشمان را می‌کنیم.

وی در مورد نقش داوری‌ها، گفت: نقش داوری‌ها در این دیدارها مهم است هر چند که تیم‌ها باید با شرافت بازی کنند و امیدوارم این سه هفته هم با سلامت به پایان برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز