خواستم کنار مسئولان شهرم قرار بگیرم

بختیاری زاده: تیم ما سقوط کرد اما بازیکنانم بزرگی را دیدند

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۸:۱۹
کد خبر: ۳۹۵۵۸۴
بختیاری زاده: تیم ما سقوط کرد اما بازیکنانم بزرگی را دیدند
سرمربی استقلال اهواز گفت: تعجب می‌کنم که چرا باید این اتفاق‌های عجیب و ناگوار در این بازی رخ می‌داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس با 2 گل برابر استقلال اهواز به برتری رسید. سیاوش بختیاری‌زاده، سرمربی استقلال اهواز پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس و سقوط به دسته اول گفت: به همه مسئولان شهر اهواز خسته نباشید می‌گویم که تلاش کردند این بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود. از پایتخت خیلی روی ما فشار وارد شد که بازی را در ورزشگاه غدیر برگزار کنیم اما مسئولان اهواز برابر این فشارها ایستادگی کردند.

او با اشاره به سنگ‌پرانی‌ها و توقف چند باره بازی ادامه داد: تعجب می‌کنم که چرا باید این اتفاق‌های عجیب و ناگوار در این بازی رخ می‌داد. این اتفاق‌ها به سود چه کسی بود؟ این کار باعث می‌شد که همه فکر کنند ورزشگاه تختی شایسته میزبانی این بازی نبود. 20 هزار نفر با شخصیت آمدند و در ورزشگاه نشستند اما از جایگاهی که پشت سر نیمکت ما بود به سمت ما سنگ پرت شد.

بختیاری‌زاده افزود: از نیروهای انتظامی، امنیتی و تربیت بدنی استان خیلی تشکر می‌کنم که تلاش زیادی کردند تا این بازی خوب برگزار شود. این رفتار در شأن و شخصیت تماشاگر پرسپولیس نیست. نام پرسپولیس از تمدن 10 هزار ساله ایران گرفته شده و باید در میادین ملی و بین‌المللی این فرهنگ را ارائه دهیم.

سرمربی استقلال اهواز همچنین گفت:‌ اگر تیمم امشب 10 گل هم می‌خورد اشکالی نداشت. گفته‌ام که پرسپولیس تیم خوبی است و فوتبال بازی می‌کند. هر تیمی که برابر این تیم قرار می‌گیرد باید خود را برای 180 دقیقه آماده کند. البته تیم من برابر پرسپولیس موقعیت‌های گل داشت.

او در ادامه با انتقاد از تصمیم داور برای گرفتن پنالتی برای پرسپولیسی‌ها گفت: در حالی که جو ورزشگاه به داور فشار می‌آورد آقای سید علی برای پرسپولیس پنالتی گرفت که امیدوارم من اشتباه کرده باشم و او تصمیم درستی گرفته باشد.

بختیاری‌زاده در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا پس از پرتاب سنگ از سوی هواداران پرسپولیس نیمکت را ترک نکردند گفت: نمی‌خواستم با آن‌ها که با میزبانی ورزشگاه تختی مخالف بودند، همصدا شوم. خواستم کنار مسئولان شهرم قرار بگیرم. آن‌ها و همین طور بچه‌های نیروی انتظامی خیلی اذیت شدند اما تماشاگران حریف رسم ادب را به جا نیاوردند.

سرمربی استقلال اهواز درباره سقوط تیمش به دسته اول هم گفت: تیم ما سقوط کرد اما بازیکنانم بزرگی را دیدند. آن‌ها فهمیدند که اگر می‌خواهند بزرگ شوند و در لیگ بمانند، باید جایی خارج از زمین آن‌ها را حمایت کنند. باید دست‌هایی در کار باشد که آن‌ها را حمایت کند. بازیکنانم این هفته این موضوع را با تمام وجود درک کردند.

نظر شما