جوانان در این سن و سال میل به یادگیری خوبی دارند

عطایی: نیاز به ۱۰ تا ۱۵ دیدار دوستانه داریم

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۱:۴۰
کد خبر: ۳۹۵۷۰۸
عطایی: نیاز به ۱۰ تا ۱۵ دیدار دوستانه داریم
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: نیاز به 10 تا 15 دیدار دوستانه و تدارکاتی برای آماده سازی تیم داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم والیبال جوانان از امروز شنبه در آکادمی ملی المپیک با حضور 19 بازیکن آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره این تمرینات افزود: در هفته نخست به دلیل اینکه بازیکنان یک ماهی از شرایط والیبال دور بودند بیشتر به تمرینات آمادگی بدنی و تکنیک های اولیه والیبال پرداختیم و در هفته دوم محور تمرینات آمادگی جسمانی و کارهای تاکتیکی خواهد بود.

بهروز عطایی درباره انگیزه بازیکنان در تمرینات گفت: افراد دعوت شده به اردو انگیزه بسیار خوبی برای آموختن دارند. جوانان در این سن و سال میل به یادگیری خوبی دارند و به همین دلیل مشکلی در این زمینه نداریم.

وی تصریح کرد: ملی پوشان با دقت و توجه موارد جدید آموزشی را یاد می گیرند و برای اینکه نظرات جدید نهادینه شود، باید پرسه زمانی خود را طی کند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره تمرینات مرحله دوم اردوی آمادگی گفت: این مرحله از تمرینات به مدت 14 روز طول خواهد کشید. صبح ها بیشتر آمادگی جسمانی و تکنیک های والیبال را مرور خواهیم کرد و عصر ها تمرین تاکتیک خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از خردادماه نیز دیدارهای تدارکاتی خواهیم داشت، گفت: بین 10 تا 15 دیدار تدارکاتی داخلی و برون مرزی قبل از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، پیش بینی کرده ایم که برنامه آن را به فدراسیون دادیم تا با توجه به شرایط و امکانات برای آنها برنامه ریزی شود.

رسول آقچه لی، علی رمضانی، بیژن براتی طرقی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی، مرتضی شریفی، علی یوسف پور نصفحی، محمود رسولی، اسماعیل طالبی خامنه، توحید صمدی، طیب عینی ثمرین، محمدکاظم غفاری، امیرحسین اسفندیار، مصطفی خلیلی، جواد کریمی سوچلمایی، میربابک موسوی گرگری، اکبر ولایی، علیرضا صفایی طهرانی و اسماعیل مسافر داشلی برون بازیکنان حاضر در تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان هستند.

بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی  (مربیان)، دکتر بهمن تاروردی زاده (بدنساز)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، دکتر مهدی احمدی (فیزیوتراپ) و اکبر محمدی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این اردو همراهی کردند.

تیم ملی والیبال جوانان خود را برای حضور شایسته در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال پسر آسیا که از 19 تا 27 تیرماه به میزبانی چین تایپه برگزار می شود، آماده می کند.

نظر شما