طاهره علی‌آبادی در گفتگو با برنا:

ورزش بانوان در دولت تدبیر و امید جایگاه ویژه‌ای داشته است/کسب سهمیه‌های به‌دست آمده بیش از حد انتظار بود

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۶۲۸۱
نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به شرایطی که فدراسیون تیراندازی دارد پیش‌بینی برای کسب مدال در ریو سخت است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، طاهره علی آبادی، نایب بانوان فدراسیون تیراندازی، درخصوص سهمیه های گرفته شده توسط ملی پوشان این رشته و همچنین رکورد شکنی بانوان ایرانی در کسب سهمیه المپیک ریو صحبت کرد.

علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، در خصوص راه‌یافتن بانوان تیرانداز به المپیک ریو گفت: پیش‌بینی 10 ساله برنامه توسعه پنجم به واقعیت تبدیل شد و ما برای بانوان کسب دو مدال را پیش‌بینی کرده بودیم که آن‌ها موفق به کسب چهار مدال شدند و این حرکت بسیار بزرگی برای فدراسیون بود که از انتظاراتی که می رفت بیشتر توانستیم سهمیه بگیریم.

وی با بیان اینکه تلاش بانوان تیرانداز بی نظیر بود، عنوان کرد: فدراسیون نیز با تمام مشکلاتی که پیش‌رو داشت از هیچگونه حمایتی دریغ نکرد و با به‌کارگیری سرمربی حرفه‌ای  و ایجاد انگیزه برای این بانوان ورزشکار رکورد کسب سهمیه شکسته شد.

علی آبادی در خصوص حمایت‌های دولت و وزارت ورزش و جوانان از این ورزشکاران، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید حمایت‌های مادی خود را از طریق وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون تزریق می‌کند و در این مدت نگاه ویژه به ورزش بانوان باعث پیشرفت ورزشکاران شده است. وزارت ورزش و جوانان از هیچ کمکی دریغ نکرده و با حمایت‌های خود، انگیزه ورزشکاران را مضاعف کرده است.

وی در ادامه افزود: با وجود اینکه برای سفر به برزیل مشکلات مالی زیادی سر راه ما قرار داشت اما دردرجه اول به لطف خدا و در درجه بعدی با کمک وزارت ورزش وجوانان، این بانوان به المپیک راه یافتند. برای سفر بعدی این ورزشکاران به هانوفر نیز دغدغه‌هایی وجود دارد که امیدواریم تا 22 اردیبهشت‌ماه و روز سفرشان مشکلات رفع شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی در پایان تصریح کرد: برای المپیک ریو کسب مدال را پیش‌بینی نکرده‌ایم و با این امکانات محدود توقع زیادی هم از تیراندازان نداریم اما با وجود اینکه الهه احمدی به مدت شش ماه در صدر جدول قرار داشت و درالمپیک گذشته مقام ششم را کسب کردیم امیدواریم این بانوان با کسب مدال در المپیک ریو به خوبی بدرخشند و افتخار آفرین باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز