کادر فنی قدرتمندی داریم

غلامی: مصمم هستیم که به المپیک برویم

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۹۶۳۷۷
غلامی: مصمم هستیم که به المپیک برویم
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کیفیت تمرینات را مثل سابق و حتی بهتر از آن عنوان کرد و گفت: با این شرایط می توان نتیجه ای تاریخی برای تیم ملی پیش بینی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عادل غلامی ملی‌پوش والیبال در گفتگو با خبرنگار صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور بیان داشت: چند وقتی بود که انگیزه بازیکنان کم شده بود اما این ویژگی دوباره به ملی پوشان بازگشته و همین مسأله می تواند شانس ما را برای المپیکی شدن بالا ببرد.

غلامی تصریح کرد: مسابقات انتخابی المپیک نزدیک است و تنها تورنمنتی است که والیبال ایران تشنه آن است. ما دوره گذشته هم در یک قدمی المپیک قرار داشتیم که متأسفانه نشد اما قول می‌دهم امسال 100 درصد المپیکی می‌شویم، چون کادر قدرتمندی هم داریم. به خوبی می‌دانیم امسال سال سختی داریم، اما مصمم هستیم که به المپیک برویم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال درباره انتخاب نفرات نیز اظهار داشت: حضور رائول لوزانو و انتخاب های او برای گروه‌های الف و ب روحیه رقابت را در تیم ملی ایجاد کرده و همه سعی می کنند عملکرد خوبی داشته باشند. چهره بازیکنان در تمرینات نشان می دهد که چقدر برای حضور در ترکیب اصلی انگیزه دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز