اعضای هیات رئسیه فوتسال مشخص شدند

افتخاری: برنامه های اجرای مسابقات لیگ برتر را بررسی می کنیم

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۳:۵۸
کد خبر: ۳۹۶۴۱۳
افتخاری: برنامه های اجرای مسابقات لیگ برتر را بررسی می کنیم
رئیس کمیته فوتسال درباره برگزاری نشست این سازمان با کادر فنی تیم ملی و همچنین معرفی چهارمین عضو هیات رئیسه سازمال لیگ صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال گفت: پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی سازمان لیگ فوتسال با حضور 15 عضو به ریاست علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و با حضور علیرضا اسدی دبیرکل، سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری با 8 رای در دور اول به عضویت هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در آمد و رای گیری برای انتخاب نفر دوم عضو هیات رئیسه بین کریم منصوری به همراه کریم بهرامی و عبدالمجید دبیده صورت گرفت و با به دور دوم کشیده شدن این رای گیری، کریم منصوری با 10 رای موخذه به عضویت هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در آمد.

وی گفت: دو نفر منتخب دیگر باید از سوی رئیس فدراسیون فوتبال برای عضویت در هیات رئیسه معرفی می شدند که محمدرضا غفاری نفر اول پیشنهادی علی کفاشیان بود و امروز نیز حامد نجفی مدیر عامل باشگاه مس سونگون تبریز نیز از سوی رئیس فدراسیون معرفی شد تا اعضای هیات رئیسه به طور کامل مشخص شوند.
 
وی در پایان گفت: بعدازظهر روز سه شنبه از ساعت 13 نیز نشستی را برگزار خواهیم کرد و درباره آغاز اردوی تیم ملی، برنامه های لیگ برتر فوتسال و همهانگی های لازم با کادر فنی تیم ملی فوتسال به بحث و بررسی می پردازیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز