مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۹:۵۳
کد خبر: ۳۹۶۹۶۶
مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان شد
مهرو کمرانی بعنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان، هدایت کیمیا علیزاده را در بازیهای المپیک ریو 2016 برعهده گرفت

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با اعلام زهرا سروی، نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندوی کشورمان، مهرو کمرانی بعنوان سرمربی هدایت کیمیا علیزاده را در بازیهای المپیک ریو 2016 برعهده خواهد داشت.

مهرو کمرانی در کارنامه مربیگیری خود و در رده سنی بزرگسالان، در سال 2012 و در مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن در قاره آسیا بعنوان مربی در کنار تیم ایران حضور داشت که در این رقابت‌ها سوسن حاجی پور موفق به کسب سهمیه المپیک شد، در مسابقات قهرمانی آسیایی 2016، بعنوان سرمربی هدایت تیم جوان و آینده دار کشورمان را برعهده داشت که این تیم 3 مدال برنز را بدست آورد و در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو در قاره آسیا بعنوان مربی به همراه کیمیا علیزاده سهمیه المپیک ریو 2016 را برای کشورمان کسب کرد.

کمرانی همچنین هدایت تیم ملی نونهالان کشورمان را هم عهده‌دار بود و در سال 2014 تیم دختران ایران را قهرمان کرد و عنوان بهترین مربی جهان را نیز به خود اختصاص داد. در سال 2015 نیز در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی این رده‌سنی به همراه شاگردانش برسکوی نخست ایستاد و عنوان بهترین مربی آسیا و جهان را نیز بدست آورد.

کیمیا علیزاده هوگوپوش وزن 57- کیلوگرم ایران و شاگرد مستقیم مهرو کمرانی، تنها بانوی تکواندوی کشورمان در بازیهای المپیک 2016 ریو است.

نظر شما