هراتیان: مرکز ایفمارک تمامی امکانات استاندارد را برای تیم های ملی فراهم کرده است

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۴:۲۵
کد خبر: ۳۹۶۹۷۱
هراتیان: مرکز ایفمارک تمامی امکانات استاندارد را برای تیم های ملی فراهم کرده است
عضو کمیته پزشکی گفت:طبقه نخست مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال بسیار کامل است و می‌تواند احتیاجات تیم ملی را برآورده کند.

به گزارش سروی ورزشی برنا، زهره هراتیان مسئول ایفمارک در حاشیه مراسم افتتاحیه این مرکز ایفمارک گفت: خوشحالم که این اتفاق بزرگ به اسم ایران ثبت شد و در منطقه‌ی آسیا در این کار پیشتاز هستیم.

وی درباره تاثیر این مرکز بر مسائل پزشکی فوتبال ایران گفت: اگر پیام تصویری که فیفا برای ما فرستاده است را گوش دهید متوجه می‌شوید که چه تاثیری بر فوتبال در منطقه آسیای مرکزی خواهیم داشت.
 
عضو کمیته پزشکی همچنین درباره اختلاف‌های ایجاد شده میان او و کارلوس کی‌روش اظهار کرد: من هیچ مشکلی با آقای کی‌روش ندارم. او سرمربی تیم ملی کشورمان است. طبقه اول ایفمارک بسیار کامل است و احتیاجات تیم ملی کشورمان را برآورده می‌کند. اولویت اول این مرکز تیم ملی فوتبال است و فکر می‌کنم صحبت‌های کارلوس کی‌روش هم به دلیل سوء تفاهم ایجاد شده بود. ما کنار هم هستیم و به خاطر مصاحبه‌ای که کی‌روش انجام داد حق را به او می‌دهم. هدف ما جام جهانی است و برای رسیدن به آن همکاری لازم را خواهیم داشت.
 
هراتیان درباره اینکه چه تیم‌ها و سازمان‌هایی از این مرکز استفاده خواهند کرد گفت: تیم‌های ملی فوتبال با اولویت تیم ملی فوتبال بزرگسالان از امکانات این مرکز بهره می‌برند و تیم‌های لیگ برتری نیز از محل اعتبارات‌شان در سازمان لیگ از این مرکز استفاده می‌کنند. ما استانداردهای فیفا را فراهم کرده‌ایم و هدف فیفا هم پیشرفت همه رشته‌هاست. برای مثال فیفا برای مرد و زن 60 ساله‌ای که تا به حال فوتبال بازی نکرده برنامه دارد چرا که فوتبال موجب کاهش کلسترول خون و... می‌شود.
 
وی درباره اینکه آیا آن‌ها از مشکلات قلبی مهرداد اولادی و هادی نوروزی خبر داشته‌اند و به باشگاه‌ها اطلاع نداده‌اند و همچنین اینکه آیا پزشکی قانونی درباره مهرداد اولادی به آن‌ها گزارش داده است، گفت: هیچ گزارشی از سوی پزشکی قانونی به ما ارائه داده نشده چرا که گزارش پزشکی قانونی به طور مستقیم در اختیار اولیای دم قرار می‌گیرد. استراتژی ما این است که در طول فصل همکاری لازم را با باشگاه‌ها و پزشکان تیم‌ها داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه نادو 500 نمونه تست دوپینگ از بازیکنان لیگ برتر و دسته یک گرفته است افزود: دیگر ما مسئول تست دوپینگ نیستیم و وادا و نادو این کار را انجام می‌دهند. در بین این 500 نمونه هیچ مورد مثبتی وجود نداشته که این نشان دهنده عملکرد مثبت ماست.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز