مراسم افتتاحیه مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران؛

سینک: مرکز ایفمارک با تلاش مسئولان ایران احداث شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۷:۱۷
کد خبر: ۳۹۶۹۸۹
سینک: مرکز ایفمارک با تلاش مسئولان ایران احداث شد
عضو کمیته پزشکی فیفا گفت:‌ افتتاح مرکز ایفمارک در ایران را تبریک می‌گویم و احداث این مرکز در ایران فقط با تلاش مسئولان به دست آمد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سینک در مراسم افتتاحیه مرکز ایفمارک در آکادمی فوتبال، گفت: از طرف فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت افتتاح چنین پروژه‌ای با وسعت زیاد تبریک می‌گویم. این کار فقط با تلاش مسئولان مربوطه به دست آمد. از طرف شیخ سلمان رئیس و اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر می‌کنم.

وی افزود: از سهیم بودن آنها به خاطر به وجود آمدن مرکز پزشکی ایفمارک تشکر می‌کنم. با توجه به حساسیت فوتبال توجه به مسائل پزشکی مورد نیاز است و حساسیت زیادی دارد. رسیدگی به این کار نیاز به دقت بالا دارد. ایران از همه لحاظ در رده‌های مختلف دستاورد گسترده‌ای داشته و از نظر توسعه هم پیشرفت زیادی داشته است. ایفمارک تهران به عنوان یکی از 48 مرکز ایفمارک جهانی شناخته شده و امروز به مرکز ایفمارک جهانی می‌پیوندند. این مرکز در بخش‌های پزشکی از جمله آسیب شناسی و بهبودی مصدومیت را شامل می‌شود. این مرکز بهترین کمک را به فدراسیون فوتبال خواهد کرد.
 
عضو کمیته پزشکی فیفا و رئیس کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تصریح کرد: 500 هزار دلار آمریکا به این مرکز تعیلیغ می‌گیرد که 300 هزار دلار بابت تجهیز مرکز و 200 هزار دلار هم برای سایر امور پرداخت می‌شود. این مرکز به صورت سالیانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و بعد از 5 سال یک ارزیابی کلی خواهد شد. این مرکز به عنوان یکی از مرکزهای معتبر کنفدراسیون فوتبال آسیا شناخته خواهد شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا تلاش می‌کند از این مرکزها در کشورهای دیگر هم احداث شود. ایران بدون تردید باعث افتخار آسیا است. ایران باعث افتخار آسیا است چرا که در مسابقات مختلف جهانی به موفقیت رسیده و  در بخش داوری و پزشکی پیشرفت زیادی داشته است. با توجه به پیشرفت بانوان در غرب آسیا وجود چنین مرکزی باعث افتخار ما است. فوتبال ایران به عنوان نمونه‌ای بارز جهت پیشرفت دیده می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز