برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال؛

افشارزاده: از کادر فنی و بازیکنان حمایت می کنیم

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۶:۵۰
کد خبر: ۳۹۶۹۹۷
افشارزاده: از کادر فنی و بازیکنان حمایت می کنیم
رسیدگی به وضعیت تیم های پایه و حمایت از تیم بزرگسالان استقلال مهمترین موضوعات جلسه اعضا هیات مدیره باشگاه استقلال بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، جلسه اعضای هیات مدیره این باشگاه با حضور کلیه اعضا روز دوشنبه در دفتر بهرام افشارزاده برگزار شد. در این جلسه ابتدا اعضا هیات مدیره به بررسی آخرین وضعیت تیم استقلال پرداختند.

افشارزاده در این خصوص به سایت باشگاه استقلال گفت: تمامی اعضا از اینکه کادر فنی و بازیکنان توانستند نتیجه مطلوبی برابر حریف خود کسب کنند، راضی بودند و نکته مهم تر این بود که اجازه نداند تا نتیجه شکست در دربی بر دیگر بازی ها تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: به همین منظور مجددا از کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم و امیدوارم بتوانند این روند خوب را حفظ کنند. همچنین از همه هوادارانی که در این مدت حمایت خود را از استقلال اعلام کردند و تیم محبوب خود را در ورزشگاه تنها نگذاشتند نیز تشکر می کنیم.

بحث دوم جلسه روز دوشنبه استقلالی ها درباره وضعیت آکادمی باشگاه بوده است. سرپرست باشگاه استقلال در این باره اظهار کرد: آقایان کرد نوری و رضوی توضیحات بسیار کاملی را درباره برنامه های آکادمی باشگاه در فصل پیش روی ارائه کردند. فوتبال پایه و رسیدگی به این تیم ها همواره مورد توجه اعضا هیات مدیره بوده است و طی دو فصل گذشته نیز دست آوردهای چشمگیری داشته ایم.

بحث پایانی این جلسه نیز در مورد پادادش و لزوم ادامه حمایت از تیم فوتبال استقلال در بازی های پایانی لیگ بوده است. افشارزاده ضمن اعلام حمایت مجدد از مجموعه تیم فوتبال استقلال بیان کرد: تمامی اعضا بر این موضوع که حمایت ما از بازیکنان و کادرفنی تا آخرین روز صورت گیرد، یک نظر و یک رای بودند و تلاش می کنیم تا آخرین دقیقه شرایطی را برای تیم ایجاد کنیم که بتواند هواداران پرشمار استقلال را سربلند کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز