رئیس انجمن فوتبال معلولین اعلام کرد:

مسابقات چهارجانبه فوتبال هفت نفره برای انتخابی تیم ملی برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۳:۲۱
کد خبر: ۳۹۷۱۸۲
مسابقات چهارجانبه فوتبال هفت نفره برای انتخابی تیم ملی برگزار می شود
رئیس انجمن فوتبال از برگزاری رقابت های چهار جانبه فوتبال هفت نفره به میزبانی بوشهر خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مصطفی الهی، رئیس انجمن فوتبال از برگزاری رقابت های چهارجانبه ی فوتبال هفت نفره به میزبانی بوشهر خبر داد.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: مسابقات چهارجانبه فوتبال هفت نفره با حضور تیم های بوشهر، گیلان، کرمانشاه و خوزستان به میزبانی بوشهر برگزار می شود و پس از آن با نظر کادر فنی، ترکیب اولیه ی تیم ملی برای مسابقات انتخابی قهرمانی جهان معرفی خواهد شد.

الهی افزود: این مسابقات به این منظور پیش بینی شده که بازیکنان تیم هایی که فرصت حضور در رویداهای اخیر این رشته را نداشتند، در معرض دید سرمربی تیم ملی، آقای حسین صالح، قرار گیرند و شانس حضور در ترکیب تیم ملی را داشته باشند.

رئیس انجمن فوتبال خاطرنشان کرد: در مسابقات جشنواره مهر رضوی بازیکنان زیر 25 حضور داشتند و در این میان ممکن است تعدادی از بازیکنان بالای 25 سال نیز باشند که عملکرد آنها رویت نشده و در مسابقات بوشهر این فرصت نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در پایان این مسابقات، ترکیب اولیه تیم ملی برای برگزاری اولین اردو، متشکل از بازیکنان منتخب مسابقات بوشهر و بازیکنان منتخب مسابقات گذشته، معرفی و اردو اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود، البته در مجموع 4 مرحله اردو برای آمادگی مسابقات دانمارک پیش بینی شده است.

الهی افزود: پیش بینی می شود حدود 35 تا 40 بازیکن به اردوی اول دعوت شوند و در اردوی دوم، نیمی از این تعداد ریزش خواهند کرد و در نهایت تیم با ترکیب 14 نفر به مسابقات دانمارک اعزام خواهد شد.

رئیس انجمن فوتبال خاطر تصریح کرد: تیم های شرکت کننده در مسابقات چهار جانبه از فردا، 8 اردیبهشت ماه وارد محل برگزاری رقابت ها، بوشهر، می شوند و مسابقات آنها طی روزهای 9 تا 11 اردیبهشت ماه در جریان خواهد بود.

رقابت های بین المللی فوتبال هفت نفره 2016 دانمارک به منظور انتخابی مسابقات جهانی 2017، مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد و به غیر از 8 تیمی که پیش از این از مسابقات جهانی گذشته سهمیه گرفته اند، 8 تیم دیگر فرصت خواهند داشت تا برای حضور در این رویداد جهانی کسب سهمیه کنند.

نظر شما