در ایتالیا نقاط ضعف و قوت خود را بررسی خواهیم کرد

میرشمسی: می خواهیم گام بزرگی نسبت به گذشته برداریم

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۵:۰۳
کد خبر: ۳۹۷۲۴۵
میرشمسی: می خواهیم گام بزرگی نسبت به گذشته برداریم
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در خصوص آخرین برنامه های تیم ملی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدحسین میرشمسی در ابتدا درباره روند کاری تیم ملی گفت: تیم ملی چند سال با مربی بزرگ و بسیار خوبی کار کرد که پیرو آن توانست موفقیت های زیادی کسب کند. اما پس از انتخاب بنده به عنوان سرمربی تیم ملی چالش بزرگی پیش روی من بود چرا که  بازیکنان بزرگ تیم ملی چندین سال با سبک دیگری بازی کرده اند و در محدوده سنی هستند که تغییر روش سخت صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: در هر حال از پنج ماه گذشته سعی کردیم بازیکنان را کم کم به شیوه جدید وفق بدهیم که در صورت خوب بودن اردوها و بازیهای تدارکاتی متعدد، تا پیش از آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی به سبک و روش بازی مورد نظرمان برسیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: دیگر برنامه مهم ما پیگیری برنامه های تیم ملی ب است. بطوریکه بازیکنان جوان به آن دعوت می شوند تا ضمن ارزیابی جوان های لیگ، آنها را با شیوه بازی تیم ملی بزرگسالان آشنا و آماده کنیم. در واقع در تیم ملی ب نسل بعدی فوتبال ساحلی ایران آموزش داده می شود تا در صورت ارائه عملکرد مناسب، به مرور جایگزین بازیکنان نسل اول تیم ملی فوتبال ساحلی شوند. هرچند که همین الان هم حدود پنج، شش نفر از بازیکنانی که به اردوهای تیم ملی بزرگسالان دعوت می شوند را بازیکنان جوان تشکیل می دهند.
 
میرشمسی تاکید کرد: بطورکلی چیزی که من از خودم و بازیکنان انتظار دارم این است که گام بزرگی نسبت به گذشته برداریم. سیاست کلی ما نگاه به آینده است و برای ساختن آن همه تلاش خود را انجام خواهیم داد.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه موقع ترکیب اصلی تیم ملی نهایی می شود، توضیح داد: اردویی که در آن بسر می بریم یکی از مراحل مهم در تعیین سطح عملکرد بازیکنان است چراکه مسابقات لیگ در حال برگزاری است و بازیکنان در آمادگی خود بسر می برند. نهایتا در پایان اردوی بعدی که حدود 10 روز دیگر برگزار می شود ترکیب اصلی تیم مشخص خواهد شد. البته همواره احتمال یکی دو تغییر در ترکیب تیم وجود دارد ولی هدف ما برگزاری تمرینات و تمرکز روی یک ترکیب ثابت است.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به تقویم فشرده لیگ در سال جاری گفت: لیگ فوتبال ساحلی در سطح بالایی پیگیری می شود که باعث شده به لحاظ برنامه ریزی دچار محدودیت هایی شویم. همچنین حضور بازیکنان در دل مسابقات لیگ باعث افزایش آسیب دیدگی ها می شود که بطور مثال در همین اردوی فعلی چهار بازیکن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستند.
 
وی درخصوص بازی تدارکاتی تیم ملی افزود: به احتمال زیاد خرداد ماه سفری به ایتالیا داشته باشیم و دو دیدار تدارکاتی مقابل این تیم برگزار می کنیم. به هرحال ایتالیا تیم چهارم جهان است و از سطح بالایی برخوردار است که کمک فراوانی به برنامه های آماده سازی ما خواهد کرد. همچنین در این دیدارها با شیوه جدید خود به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز