در نشست خبری کمیته ملی المپیک و گروه صنعتی ملی مطرح شد؛

یک جفت کفش طلا یک کیلویی پاداش مدال‌آوران طلا در المپیک ریو

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۵:۲۸
کد خبر: ۳۹۷۳۵۷
یک جفت کفش طلا یک کیلویی پاداش مدال‌آوران طلا در المپیک ریو
از سوی گروه صنعتی ملی (کفش ملی) ورزشکارانی که در سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک موفق به کسب مدال طلا شوند یک جفت کفش طلا به وزن یک کیلو به عنوان پاداش دریافت می کنند

به گزارش سرویس ورزشی برنا، صبح امروز با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،منوچهر صالحی مدیر عامل گروه صنعتی ملی و هیات همراه نشست خبری امضا تفاهمنامه بین کمیته ملی المپیک و گروه صنعتی ملی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدر دانی از اصحاب رسانه که در چنین مواقعی همواره حامی جامعه ورزش کشور بوده اند و همچنین ارائه گزارشی کوتاه در خصوص وضعیت سهمیه بگیران کشورمان ابراز داشت:با توجه به شرایط خاص موجود و همچنین پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری در خصوصو توجه هر چه بیشتر به تولیدات داخلی و حمایت از آنها در راستای اقتصاد مقاومتی طی جلساتی که با مدیران محترم گروه صنعتی ملی داشته ایم توافق شد در جهت حمایت از قهرمانان عزیزمان در بازیهای المپیک ریو این عزیزان جوایز ارزنده ای را در نظر گیرند و به شخصه جا دارد از حمایت های این عزیزان در راستای قدر دانی از مدال آوران طلایی کشورمان تشکر کنم.

سپس منوچهر صالحی مدیر عامل گروه صنعتی ملی ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت ورزش کشورمان در بازیهای المپیک ریو ابراز داشت:همچنان که هموطنان عزیز کشورمان حامی تولیدات داخلی بوده اند ما نیز احساس کردیم در چنین مواقعی باید حامی قهرمانان ارزنده کشورمان در بازیهای المپیک باشیم به همین منظور در نظر داریم برای دارنده مدال طلای ایران در بازیهای المپیک ریو یک جفت کفش طلا  با سایز ۴۳ که بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان با توجه به طراحی ساخت و قیمت طلا ارزش دارد به طلایی ایران اهدا کنیم.

وی در خصوص دلایل این تصمیم گفت: فیفا هر ساله به بهترین بازیکن منتخب جهان یک جفت کفش طلا اهدا می‌کند. بازیکنانی مثل لیونل مسی بارها صاحب این جایزه شده‌اند. این موضوع ما را بر آن داشت برای مدال‌آوران طلایی خود دربازیهای المپیک ریو چنین پاداشی در نظر بگیریم تا باعث ایجاد انگیزه و افزایش دلگرمی این عزیزان برای سربلندی و به اهتزاز در آوردن پشچم کشورمان باشیم.

 صالحی تاکید کرد: بر همین اساس به ورزشکارانی که مدال طلای المپیک ریو را از آن خود کنند، یک جفت کفش طلا که وزن آن حدود یک کیلوگرم است اهدا خواهد شد.

مدیرعامل این گروه صنعتی تولید کننده کفش داخلی تصریح کرد: این موضوع انگیزه ورزشکارانمان را برای مدال‌آوری طلا در المپیک ریو بیشتر خواهد کرد. ما خودمان از جنس کفش هستیم و با کفش رابطه خوبی داریم و بر همین اساس چنین انتخابی را انجام دادیم.

صالحی در بخشی از صحبت‌های خود تاکید کرد: امیدوارم سایر شرکت‌ها نیز به زودی درگیر ورزش شده و به این عرصه رو بیاورند. کسب طلا برای چهار سال باعث افتخار و شادی کشور می‌شود و بر همین اساس به افرادی که چنین مدالی کسب کنند باید بهای زیادی داده شود و یکی از دلایل مهم ما برای تعیین چنین پاداشی برای طلایی های کاروان ایران در ریو افزایش انگیزه این عزیزان در کسب سکوی قهرمانی و خوشحالی ملت عزیزمان می باشد.

نظر شما