هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛ استقلال- سایپا؛

پرایدسواری در خیابان صدر/ واویلا به پرویز رسید

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۲۳:۴۵:۰۰
کد خبر: ۳۹۷۳۷۰
پرایدسواری در خیابان صدر/ واویلا به پرویز رسید
استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی در ورزشگاه تختی به مصاف سایپا می رود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، استقلال برای رسیدن به صدر جدول رأس ساعت 18 در ورزشگاه تختی به مصاف سایپا خواهد رفت.

*موقعیت: تیم استقلال که در هفته بیست و ششم بازی سنتی خود مقابل پرسپولیس را واگذار کرد و از صدر جدول به پایین کشیده شد در بازی قبلی خود توانست در یک دیدار یک طرف فولادی ها را با سه گل بدرقه کند. در چند هفته گذشته این تیم شرایط چندان خوبی در جدول نداشته و حاشیه های زیادی نیز گریبانگیر این تیم بوده است. بعد از اینکه تعدادی از هواداران در تمرین استقلال درگیری به وجود آوردند و فرزاد مجیدی را مورد ضرب و شتم قرار دادند صحبت هایی مبنی براین شد که نفراتی نمی خواهند این تیم نتیجه بگیرد و به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند. این پایان کار برای آبی پوشان نبود و با کنار گذاشته شدن عمران زاده از ترکیب تیم استقلال گویا این تیم در این فصل نمی خواهد روی آرامش را به خود ببیند. مظلومی که از باخت در دربی انتقادهای زیادی متوجه او شده این شانس را دارد که با برد سایپا همچنان تا هفته آخر مدعی قهرمانی بماند. برد در مقابل فولاد به نوعی روحیه ای دوباره به این تیم داده است که بتوانند در مقابل شاگردان جلالی توان مضاعفی در زمین داشته باشند.

در طرف دیگر سایپا دو نیم فصل متفاوت را در این فصل پشت سر گذاشته است. مجید جلالی که در نیم فصل اول تیمش را مدعی قهرمانی می دانست حالا بعد از چند هفته با باخت ها و تساوی های مکرر به رده نهم جدول نزول کرده است. این تیم به غیر از نتایج ضعیفی که در نیم فصل دوم به دست آورده از مشکلات داخلی نیز رنج می برد و مدیرعامل این باشگاه رابطه چندان جالبی با سرمربی این تیم ندارد. با باخت هفته پیش این تیم برابر ملوان تنش در این تیم بیشتر نیز شده است. شاگردان جلالی که نه امیدی به کسب سهمیه دارند و نه خطر سقوط را احساس می کنند بدون استرس می توانند در مقابل استقلال به زمین بیایند.

*حاشیه: وجود آندو تیموریان و میلاد میداوودی در ترکیب سایپا که از بازیکنان سابق استقلال بودند می تواند به جذابیت این دیدار کمک کند. سجاد شهباززاده هم برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. تقابل امید ابراهیمی و ابراهیم صادقی دو هافبک خوب دو تیم می تواند از نقاط مثبت این بازی باشد.

*ستاره: جابر انصاری با زدن یک گل و همچنین دادن یک پاس گل در بازی برابر فولاد می تواند اصلی ترین امید گلزنی مظلومی در برابر سایپا باشد.

مهدی ترابی در روزهایی که سایپا نتیجه خوبی نمی گیرد نسبت به دیگر بازیکنان بهترین عملکرد را داشته است. هرچند در نیم فصل صحبت بر این بود که این بازیکن به یکی از باشگاه های سرخابی انتقال داده خواهد شد.

*آنها که نیستند: روزبه چشمی و حنیف عمران زاده دو غایب استقلالی ها برای بازی با سایپا خواهد بود.

*بازی رفت: بازی رفت دو تیم در هفته سیزدهم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

*آخرین بازی: تیم استقلال در آخرین دیدار خود در لیگ موفق شد با سه گل فولاد را شکست دهد.

سایپا نیز با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ملوان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز