هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس- نفت؛

نفت‌سوزی پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی/ امید آبی‌ها به علی‌منصور

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۲۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۷۳۷۷
نفت‌سوزی پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی/ امید آبی‌ها به علی‌منصور
شاگردان برانکو برای رسیدن به قهرمانی به مصاف نفت خواهند رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در حساس ترین دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

*موقعیت: تیم پرسپولیس با نتایجی که در چند هفته اخیر به دست آورده در فاصله سه بازی مانده به پایان فصل، اصلی ترین مدعی قهرمانی لیگ است. سرخ پوشان پایتخت بعد از برد شیرینی که در دربی به دست آوردند در بازی هفته قبل نیز در یک بازی سراسر حاشیه های در اهواز به مصاف استقلال اهواز رفتند که شاگردان برانکو زیر بارش سنگ موفق شدند که این تیم را با دو گل بنگستون شکست دهند. پرسپولیس در حال حاضر با 51 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بازی با نفت می تواند تا حدود زیادی سرنوشت قهرمانی را مشخص کند. شاگردان برانکو اگر بتوانند از سد نفتی ها عبور کنند در دو بازی باقیمانده لیگ کار دشواری را نخواهند داشت.

در طرف دیگر زمین، تیم نفت همواره در برابر پرسپولیس با انگیزه و روحیه ای دوچندان حاضر شده است. از زمانی که منصوریان هدایت تیم نفت را برعهده گرفته توانسته چند پیروزی خوب را در مقابل پرسپولیس به دست آورد و حالا در شرایطی در مقابل این تیم قرار خواهد گرفت که خودش نیز شانس گرفتن سهمیه آسیا را دارد و از این رو بازی می تواند خیلی حساس تر و جذاب تر دنبال شود. تیم نفت که در این فصل از مشکلات مالی زیادی برخوردار بود و در نیم فصل اول نتوانست جایگاه خوبی را به دست بیاورد در نیم فصل دوم و از هفته بیستم لیگ بازی های به مراتب بهتری از خود به نمایش گذاشت و بردهای خوبی را به دست آورد تا اینکه توانست خود را به رده ی چهارم جدول نیز برساند ولی در بازی هفته قبل مقابل سپاهان نوار پیروزی هایش پاره شد و یک رده در جدول نزول کرد.

*حاشیه: علیرضا بیرانوند، سنگربان نفتی ها که در تعطیلات نیم فصل شایعه پیوستنش به پرسپولیس خیلی زیاد شده بود و حتی منجر به این شد که چند بازی منصوریان او را از ترکیب کنار بگذارد، حالا در این بازی می تواند یکی از مهره های تأثیرگذار برای دو تیم باشد. هرچند که به احتمال زیاد بعد از اتمام فصل این دروازه بان به سرخ پوشان ملحق خواهد شد.

سیدجلال حسینی، مدافع نفتی ها و بازیکن سابق پرسپولیس با توجه به اینکه در اول فصل برانکو قبول نکرد که به تیم پرسپولیس اضافه شود حالا در این بازی می تواند انگیزه به مراتب بیشتری در مقابل تیم سابقش داشته باشد. هرچند که حضور منصوریان، بازیکن سابق استقلال در روی نیمکت نفتی ها جذابیت این بازی را چند برابر خواهد کرد.

*ستاره: امید عالیشاه با دادن 9 پاس گل در این فصل یکی از بازیکنان موثر سرخ پوشان بوده است و در بازی برابر استقلال اهواز نیز یکی از گلها روی پاس او به ثمر رسید و در این بازی نیز می تواند مهره ارزشمندی برای برانکو باشد.

ایمان مبعلی، هافبک تیم نفت که سابقه حضور در استقلال تهران را نیز دارد از امیدهای اصلی منصوریان در بازی برابر پرسپولیس خواهد بود.

*آنها که نیستند: رامین رضاییان به دلیل سه اخطاره شدن و محسن بنگر به دلیل مصدومیت دو غایب بزرگ پرسپولیس در برابر نفت خواهند بود.

*بازی رفت: پرسپولیس در بازی رفت با نتیجه یک بر یک مقابل نفت متوقف شد.

*آخرین بازی: پرسپولیس در آخرین بازی خود با دو گل برابر استقلال اهواز به پیروزی رسید.

تیم نفت نیز در برابر سپاهان با یک گل تن به شکست داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز