آرتا منهاجی، مربی تیم فوتبال مس کرمان:

داور پنالتی مس را می‌گرفت سرنوشت بازی عوض می‌شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۶:۱۸
کد خبر: ۳۹۷۵۲۲
داور پنالتی مس را می‌گرفت سرنوشت بازی عوض می‌شد
مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: شکست تیم فوتبال مس کرمان برابر نفت آبادان بی‌ارتباط با اشتباهات داوری نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آرتا منهاجی در رابطه با بازی مس کرمان و نفت ابادان تصریح کرد: هرچند بازیکنان ما در این دیدار خواسته‌های ما را در زمین پیاده نکردند و از موقعیت‌های گل‌مان نه تنها استفاده نکردیم بلکه با اشتباهات بچه‌گانه گل های بدی نیز دریافت کردیم ولی نباید از عوامل دیگری که منجر به باخت ما شد بی‌توجه باشیم.

منهاجی افزود: داور بازی در دقیقه‌ی 60 خیلی راحت از اعلام پنالتی به سود تیم ما اجتناب کرد آن‌هم در صورتی که مدافع حریف به وضوح پای بازیکن ما را در محوطه زد. من تعجب می‌کنم از کمیته‌ی داوران چطور داوری که سه هفته‌ی پیش در خرم‌اباد با اشتباهات واضح زمینه‌ی باخت ما را فراهم کرد، مجددا در این بازی حساس داور بازی ما قرار می‌دهند تا بازهم علیه تیم ما اشتباه کند.

وی ادامه داد: این هفته‌ها دیگر محل اشتباهات داوری به خصوص تا این حد بزرگ نیست اگر داور پنالتی ما را در این دقیقه که بازی هنوز یک بر صفر بود می‌گرفت روند بازی عوض می‌شد و شاید سرنوشت کل بازی عوض شده بود. شاید الان عده‌ای هم بگویند که داور پنالتی علیه ما را نیز نگرفته است ولی اگر آن پنالتی ما اعلام شده بود بعد از آن ممکن بود هزار اتفاق دیگر بی‌افتد و عدم پنالتی به سود نفت نباید نگرفتن پنالتی ما را توجیه کند.

منهاجی اضافه کرد: داوران باید تیم‌ها را درک کنند که با چه شرایط سختی بازی ها را انجام می‌دهند و با اشتباهات راحت و بزرگ زحمات کل فصل را به همین راحتی بر باد می‌دهند.

مربی مس در رابطه با اینکه آیا مس دیگر برای صعود تلاش خواهد کرد و یا خیر گفت: تا زمانی که در جدول شانس برای صعود داشته باشیم به تلاش ادامه می‌دهیم. سرنوشت را از دستان خودمان خارج کردیم ولی هنوز شانس صعود داریم. به تلاش خود ادامه می‌دهیم و امیدواریم بدشانسی‌هایی که منجر به گل نشدن توپ‌هایمان می‌شود و اشتباهات فردی و داوری که منجر به از دست رفتن امتیازهایمان شده است در این سه بازی به حداقل برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز