سیروس دین محمدی در گفتگو با برنا:

محکوم به برد هستیم/ هرکسی برای استقلال زحمت کشیده با ارزش است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۶:۳۵
کد خبر: ۳۹۷۶۶۹
محکوم به برد هستیم/ هرکسی برای استقلال زحمت کشیده با ارزش است
مربی آبی‌پوشان گفت: از هواداران می‌خواهیم در بازی های باقی مانده هم مارا تنها نگذارند تا در جمع آوری امتیازات باقی مانده موفق باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیروس دین محمدی، مربی تیم استقلال درخصوص شرایط این تیم در سه بازی مانده به پایان فصل صحبت کرد.

دین‌محمدی در گفتگو با خبرنگار برنا، در آستانه دیدار حساس مقابل سایپا اظهار داشت: خدارا شکر بازیکنان تیم بعد از برد مقابل فولاد روحیه خوبی کسب کرده اند. دو هفته سنگین و پرفشار را پشت سرگذاشتیم و باید در ادامه بازی ها آرامش و تمرکزمان را حفظ کنیم و با آرامش جلو برویم. باید مقابل سایپا پیروز شویم. تیم سایپا، تیم سخت‌کوشی است اما معتقدم می توانیم آن ها را شکست دهیم. ما به این سه امتیاز نیاز داریم بنابراین نباید فرصت هایمان را ازدست بدهیم.

مربی استقلال درخصوص حضور احتمالی تیموریان و میداوودی در مقابل استقلال گفت:  آن طور که من شنیده ام آندو مصدوم است و شاید به این بازی هم نرسد. میلاد هم بازیکن خوب و با تکنیکی است. هردو بازیکنان با ارزشی هستند که زمانی پیراهن استقلال را پوشیده اند. آن ها  روز پنجشنبه می توانند تیم مارا با مشکل رو به رو کنند. معتقدم هرکسی که برای استقلال زحمت کشیده با ارزش است و باید احترامش حفظ شود. این دو عزیز برای استقلال زحمات زیادی کشیده‌اند و هواداران هم آن ها را دوست دارند.

وی درخصوص میزبانی سایپا ادامه داد: چون سایپا در این بازی میزبان است باید در زمین تختی مقابل این تیم قرار بگیریم.

دین محمدی در رابطه با اینکه زمین بی کیفیت تختی ممکن است کار استقلال را سخت کند، اضافه کرد: به نظر من این مسئله مهم نیست. زمین چه با کیفیت باشد چه بی کیفیت ما باید در آنجا بازی کنیم. برای قهرمانی محکوم به برد در هر شرایطی هستیم و نباید به این چیزها فکر کنیم.

بازیکن سابق استقلال در پایان خطاب به هواداران استقلال گفت: ما شرمنده هواداران هستیم. همیشه مارا حمایت کرده‌اند. امیدوارم در مقابل سایپا هم مانند مسابقه با فولاد ما را تنها نگذارند. حمایت‌های آن ها روحیه ما را بالا می برد و به کمک آن هاست که اکنون مدعی قهرمانی هستیم. از آنها می خواهم در بازی های باقی مانده هم مارا تنها نگذارند تا در جمع آوری امتیازات باقی مانده موفق باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز