رئیس فدراسیون بسکتبال در اردبیل:

حمایت فدراسیون بسکتبال از هیئت‌های استانی افزایش می‌یابد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۴:۵۸
کد خبر: ۳۹۷۷۴۶
حمایت فدراسیون بسکتبال از هیئت‌های استانی افزایش می‌یابد
رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران: قطعا در سال جدید یکی از سیاست‌های فدراسیون بسکتبال افزایش حمایت از هیئت‌های استانی است.

به گزارش برنا،محمود مشحون در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اردبیل که در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد اظهار داشت: در سال82 تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران هیچ افتخار بین‌المللی نداشت ولی خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های مناسب و تدوین برنامه راهبری برای تیم ملی بسکتبال توانسته‌ایم، ایران را در سطح منطقه به قدرت بسکتبال تبدیل کنیم.

وی گفت: متأسفانه ورزش بسکتبال در سال‌های گذشته در استان اردبیل مغفول مانده و شاهد پیشرفت مناسبی در این رشته ورزشی در این استان نیستیم که هر چه سریع‌تر با شروع به کار هیئت جدید بسکتبال در استان اردبیل باید کمبودها برطرف شده و توسعه ورزش بسکتبال در استان مورد توجه باشد.

رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران افزود: اردبیل دارای ظرفیت‌های مناسبی در رشته ورزشی بسکتبال است که متاسفانه با این همه توانایی استان اردبیل در هیچ یک از مقاطع تیمی فدراسیون بسکتبال نماینده‌ای ندارد که باید خانواده والیبال استان برای برطرف کردن کمبودهای این رشته ورزشی در اردبیل تلاش کنند.

مشحون تصریح کرد: هیئت جدید بسکتبال استان اردبیل باید در اولین فرصت هدف‌های پیش‌روی خود را تبیین کرده و با استفاده از ظرفیت‌های بسکتبال در استان اردبیل بتواند ضعف‌های گذشته را جبران کند.

وی بیان کرد: : قطعا در سال جدید یکی از سیاست‌های فدراسیون بسکتبال افزایش حمایت از هیئت‌های استانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز