هوشمند: برای یک ماه از تمرینات دور شدم

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۸:۵۹
کد خبر: ۳۹۷۷۷۷
بازیکن تیم ملی ب والیبال ساحلی گفت: به دلیل مصدومیت زانو به مدت یک ماه از تمرینات دور خواهم بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اردوی آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی از روز پنجشنبه 19 فروردین ماه در جزیره کیش آغاز شده است و تا زمان اعزام به رقابت های انتخابی المپیک ادامه خواهد داشت.صابر هوشمند که در این اردو حضور داشت به دلیل مصدومیت زانو مجبور به ترک اردو و استراحت شد تا درمان یک ماهه زانو را پیگیری کند.

وی با تایید مصدومیت زانو گفت: زانوهایم خیلی ضعیف شده بود و برای درمان آن در حال حاضر فیزیوترابی می روم که باید مدت یک ماه ادامه دهم. این مشکل را از گذشته داشته ام که آن را دنبال نکردم و در مسابقات داخلی استان متوجه شدم که زانوهایم خیلی ضعیف شده است و برای درمان آن اقدام کردم.

بازیکن تیم ملی والیبال ب ساحلی ایران با یادآوری تمرینات فشرده و سنگین کیش افزود: تمرینات کیش خوب و فشرده بود و به صورت میانگین روزی هشت ساعت تمرین زیر نظر کیودای انجام می دادیم.

وی با بیان اینکه سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی بیشتر بر روی قدرت بدنی بازیکنان کار می کند، گفت: تلاش این مربی برای آماده سازی بازیکنان برای مسابقات تایلند و استرالیا است تا بازیکنان مشکل افت بدنی در این رقابت ها پیدا نکنند. کیودای مربی بزرگی است و مسایل جدید زیادی به ساحلی بازان ایران یاد می دهد.

هوشمند تاکید کرد: به دلیل مصدومیت مسابقات انتخابی المپیک در تایلند را از دست دادم اما تلاش می کنم خودم را برای مسابقات مرحله پایانی در استرالیا آماده کنم. امیدوارم که در استرالیا بتوانم جبران کنم. از اول اردیبهشت فیزیوترابی زانو را آغاز کردم و تا یک ماه باید ادامه دهم.

وی درباره سطح رقابت های انتخابی المپیک در تایلند نیز گفت: این رقابت ها مرحله دوم انتخابی در قاره آسیا است و تیم های برتر به مسابقات اصلی و مرحله نهایی در استرالیا صعود می کنند. به نظر من تیم های ایرانی در این رقابت ها مشکلی نخواهند داشت و به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز