در دیدار استاندارکرمانشاه با رییس فدراسیون توافق شد

حمایت سازمان همیاری شهرداری های کرمانشاه از هیات دو ومیدانی

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۳:۱۷
کد خبر: ۳۹۷۸۳۸
حمایت سازمان همیاری شهرداری های کرمانشاه از هیات دو ومیدانی
رییس فدراسیون دوومیدانی روز گذشته در دیدار با استاندار کرمانشاه در خصوص حمایت سازمان همیاری شهرداری از هیات دوومیدانی این استان به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری کرمانشاه، در دیدار روز گذشته مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی با اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه ،سازمان همیاری و شهرداری های استان کرمانشاه به عنوان حامی دوومیدانی کرمانشاه انتخاب شد.

در این دیدار ابتدا کیهانی در خصوص فعالیت های انجام شده در فدراسیون و اجرای طرح ملی استعدادیابی در سراسر کشور توضیح داد و از استاندار خواست تا در عملیاتی شدن این طرح و رشد و اعتلای ورزش دوومیدانی همکاری های لازم را بعمل آورد.

وی به رشته دوومیدانی به عنوان وزش اول المپیک اشاره کرد و گفت: انتظار داریم مسئولان استان کرمانشاه نگاه ویژه ای به این رشته پایه داشته باشند و پس از مرحله استعداد یابی در فرایند پرورش استعدادهای کشف شده، هیات دوومیدانی را حمایت کنند.

در همین راستا توافق شد تا سازمان همیاری شهرداری استان کرمانشاه به عنوان حامی اختصاصی هیات وارد عمل شده و توافق نامه‌ای فی ما بین هیات و شهرداری امضاء و عملیاتی شود. جزئیات این تفاهم نامه نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات دوومیدانی و شهرداری تعیین و تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد.

در پایان رییس فدراسیون دوومیدانی پیشنهاد برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور بعد از المپیک یا تا پیش از بازیها را در استان کرمانشاه، مطرح کرد. استاندار کرمانشاه نیز ضمن پذیرفتن این پیشنهاد دستورات را لازم را در راستای میزبانی صادر کرد تا مساعدتهای لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر این رقابتها انجام شود.

در این نشست مجتبی جوهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان کرمانشاه، حمیدرضا فردین پور رییس هیات دوومیدانی، شهریار عباس آبادی فرماندار شهرستان صحنه، بهروز خاکسار رییس هیات دوومیدانی شهرستان کرمانشاه، استاد حضرتی پیشکسوت شهرستان سنقر کلیایی و مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز