مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا؛

هاشمی: تنها هدفم المپیک است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۲:۳۰
کد خبر: ۳۹۷۸۵۷
هاشمی: تنها هدفم المپیک است
وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی گفت: هر چند در رقابت های قهرمانی سال 2015 آسیا مدال گرفتم (طلای یک ضرب و برنز مجموع) اما اکنون تنها فکرم المپیک است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی گفت: هر چند در رقابت های قهرمانی سال 2015 آسیا مدال گرفتم (طلای یک ضرب و برنز مجموع) اما اکنون تنها فکرم المپیک است و این رویداد بزرگ ورزشی جهان می تواند نقطه شروعی برای رسیدن به اهداف بالاتر برای من باشد.

علی هاشمی در خصوص رقابتهای قهرمانی آسیا افزود: رقابت های قهرمانی آسیا امسال با توجه به گزینشی بودن المپیک، از سطح بسیار بالایی برخوردار است و مدال گرفتن کار آسانی نخواهد بود اما سعی و تلاش خودم را انجام می دهم تا سربلند از این رقابت ها بیرون بیایم.

هاشمی با اشاره به اینکه در پیکارهای قهرمانی سال 2015 جهان در هیوستون آمریکا یک سهمیه المپیک برای تیم ملی ایران کسب کرد گفت: برای حضور در المپیک ریو نیاز به پشت سرگذاشتن دو مسابقه گزینشی داشتم که با حضور در رقابت های قهرمانی آسیا جواز حضور در المپیک را کسب خواهم کرد.

وزنه بردار ایلامی تیم ملی با توجه به رکوردهای خوبی که دارد  و نباید به فکر میدان های بزرگتر از آسیایی باشد، گفت: کسب مدال در رقابت هایی همچون جهانی سخت است اما من اکنون در شرایطی هستم که می توانم به این مهم دست یابم. اگر بتوانم کمی از آسیب دیدگی ها رهایی پیدا کنم شرایط من بهتر می شود و هر چند پزشکان گفته اند که بعد از آسیایی باید عمل جراحی انجام دهم اما قصد دارم با آسیب دیدگی ها مبارزه کنم تا در جام فجر بتوانم شرکت کنم و در صورت انتخاب شدنم در المپیک با قدرت بیشتری حضور یابم.

وی با اشاره به اینکه در پیکارهای جهانی آمریکا پنجم شد، یادآور شد: در این مسابقات چندین نفر از رقبای من دوپینگ کرده اند و به طور حتم سطح این دسته در المپیک پایین خواهد آمد و شانس کسب مدال برای من خیلی زیاد است.

نظر شما