مرادی خطاب به وزنه برداران:

یک ملت مانند همیشه پشت شما هستند

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۰:۵۳
کد خبر: ۳۹۷۹۰۲
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: شما به عنوان تیم ایران در این رقابت ها حضور دارید و یک ملت مانند همیشه پشت شما هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رییس فدراسیون وزنه برداری امروز (چهارشنبه 8 اردیبهشت) در جمع ملی پوشان وزنه برداری در تاشکند ازبکستان گفت: شما به عنوان تیم جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور دارید و یک ملت مانند همیشه پشت شما هستند.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: یک تیم بزرگتر به نام مردم در ایران از شما حمایت می کنند و منتظر عملکردتان در رقابت های قهرمانی آسیا هستند و فکر نکنید که تنها هستید بلکه همه نگاهها در ایران و بسیاری از کشورها به سوی شما است و بخش رسانه ای نیز حمایت بسیار خوبی از وزنه برداری داشته به طوری که مسابقات قرار است از شبکه ورزش سیما پخش زنده شود.تاکنون چنین هماهنگی، حمایت و پشتیبانی را از همه لحاظ به خصوص در بخش رسانه ای ندیده بودم که جا دارد از کارگروه رسانه ای فدراسیون نیز تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به رقابت نزدیک شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شب گذشته در دسته 69 کیلوگرم هیچ کسی فکر نمی کرد که وزنه بردار قرقیزستانی بتواند اول شود. او کار بزرگی کرد و هر شش حرکت خود را با موفقیت بالای سربرد. مسابقات امسال آنقدر حساس است که نتایج با کیلوهایی که اضافه می کنند، مشخص می شود و به همین دلیل شما در این مسابقات سعی کنید حتی یک وزنه خود را نیز از دست ندهید.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه دو برابر ظرفیت آن چیزی که از سهمیه المپیک (5 سهیمه) کسب کرده ایم ملی پوشان در اردوی تیم ملی حضور دارند، خاطرنشان کرد: عملکرد کلی شما در این مسابقات برای تعیین نفرات اصلی در المپیک بسیار موثر است، اینجا المپیک نیست بلکه راهی برای المپیک است که پیش روی شما قرار دارد. در این میدان آسیایی می توانید سرنوشت خودتان را رقم بزنید.

لازم به ذکر است، در چهارمین روز از چهل و ششمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2016 آسیا، امروز (چهارشنبه) علی میری به عنوان نخستین نماینده کشورمان در دسته 77 کیلوگرم به روی تخته می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز