مصدومیتم برطرف شده است

دژاگه: به فتح جام امیر قطر امیدوار هستیم

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۶:۴۶
کد خبر: ۳۹۷۹۹۸
دژاگه: به فتح جام امیر قطر امیدوار هستیم
هافبک ملی‌ پوش کشورمان گفت: مصدومیت برطرف شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان در این فصل برای العربی قطر بازی می‌کند. اشکان به خاطر مصدومیت مدتی بود که در ترکیب تیمش حضور نداشت ولی او اکنون به شرایط بازی رسیده در جدیدترین مصاحبه خود پیش از بازی مقابل الخریطیات در جام امیر قطر اظهار داشته کاملا آماده است.

دژاگه در مصاحبه با سایت باشگاه العربی قطر گفت: دیدار فردا مقابل الخریطیات بسیار سخت است. زیرا تیم الخریطیات تیم خوبی است. اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم و برای قهرمانی در جام امیر قطر گام برداریم زیرا شکست در این رقابت جبران ناپذیر است.

وی افزود: تیم کاملا برای این بازی آماده است. بسیار خوشحالم که دوباره به جمع تیم بازگشتم. امیدوارم در این دیدار بازگشت خوبی داشته باشم بتوانم برای تیم تاثیرگذار باشم تا پیروز شویم. العربی بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و از هواداران بی شمار این تیم می‌خواهم که برای حمایت تیمشان به ورزشگاه بیایند.

اشکان درباره آمادگی خودش گفت: من کاملا برای این بازی آماده هستم. در دو روز گذشته به همراه تیم تمرین کردم. احساس آمادگی کامل دارم مخصوصا اینکه زیر نظر زولا که سرمربی بزرگی است احساس خوبی دارم و امیدوارم این بازی را پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

دژاگه در پایان درباره اینکه العربی فصل را با رده هشتم به اتمام رساند گفت: تیم در طول فصل مشکلاتی زیادی داشت از مهمترین آنها مصدومان زیاد بود. البته ما در بسیاری از بازی‌ها شانس نداشتیم. ما امیدوار در رقابت‌های جام امیر قطر این ناکامی را جبران کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز