از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

گواردیولا: مقابل اتلتیکو بدشانس بودیم/ به موفقیت در دیدار برگشت امیدواریم

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۹:۰۸
کد خبر: ۳۹۸۱۵۸
گواردیولا: مقابل اتلتیکو بدشانس بودیم/ به موفقیت در دیدار برگشت امیدواریم
سرمربی بایرن مونیخ با وجود شکست در ویسنته کالدرون از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ با وجود شکست در ویسنته کالدرون از عملکرد شاگردانش راضی است و بدشانسی را دلیل اصلی شکست برابر اتلتیکو مادرید دانست. او امیدوار است که در آلیانس آره‌نا بخت با تیمش یار باشد و توپ‌های آنها به گل تبدیل شود.

به نظر می‌رسد که پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در نیمه نهایی برابر تیم‌های اسپانیایی طلسم شده است. بایرن با هدایت گواردیولا برای سومین سال پیاپی برابر تیم‌های اسپانیایی قرار گرفت و بازهم شکست خورد. بایرن مونیخ در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با یک گل تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که از عملکرد شاگردانش راضی است و بدشانسی باعث شد تا نتوانند در این دیدار به گل برسند.

او گفت: براین باور هستم که 75 درصد از بازی به سود ما بود. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما بدشانس بودیم و توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. اتلتیکومادرید از تیم‌هایی است که بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار می‌دهد و چشم به ضد حملات می‌دوزد، با این حال ما توانستیم چندین بار دروازه این تیم را تهدید کنیم و اگر خوش شانس بودیم به گل می‌رسیدیم.

گواردیولا ادامه داد: طبیعی است که در بعضی از دیدارها شانس با تیم شما یار نباشد و این یکی از آن دیدارها بود. درست است که در این دیدار تن به شکست دادیم اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم و براین باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

او درباره این سوال که چرا مولر را در ترکیب اصلی به میدان نفرستاد، اینگونه پاسخ داد: می‌خواستم با بازی کردن در کناره‌ها به دروازه حریف نزدیک شویم. تاکتیک ما در این دیدار، بازی فشرده در میانه میدان بود و به همین خاطر ترجیح دادم تیاگو را به جای مولر به میدان بفرستم.

گواردیولا گفت: براین باور هستم که خلق این همه موقعیت برای تیمی که در ویسنته کالدرون برابر اتلتیکو مادرید بازی می‌کند بسیار سخت است و این نشان می‌دهد که بایرن عملکرد خوبی از خود نشان داده است. امیدوارم که در دیدار برگشت بازی بهتری را به نمایش بگذاریم و توپ‌های ما این بار به گل تبدیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز