حضور شجاع و هاشم پور در سمینار مدرسان فوتبال ساحلی آسیا

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۹:۲۷
کد خبر: ۳۹۸۲۰۰
حضور شجاع و هاشم پور در سمینار مدرسان فوتبال ساحلی آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور توانمندسازی مدرسان مربیگری فوتبال ساحلی، سمیناری را با حضور نمایندگانی از فدراسیون های عضو در مالزی برگزار کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یازده نماینده از مالزی، ازبکستان، بحرین، ژاپن، ایران، عمان و چین در سمینار سه روزه مدرسان مربیگری فوتبال ساحلی با مدرسی آنجلو از سوئیس و مارسلو مندز از برزیل شرکت کرده اند که از ایران کوروش شجاع و عباس هاشم پور با دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز حضور دارند.

علی تارقلی زاده  مسئول بخش توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC در گفتگو با سایت رسمی این کنفدراسیون گفت: فوتبال ساحلی ورزشی است که دائماً در حال توسعه بوده و در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا ما تمام تلاش خود را برای حمایت و ارائه خدمات در این راستا می کنیم. برگزاری سمینار مدرسان مربیگری فوتبال ساحلی نیز ابتکاری برای تحقق این هدف محسوب می شود.
 
وی در ادامه افزود: جا دارد تا از فیفا به خاطر در اختیار گذاشتن مدرسان خوب تشکر کنم، چرا که منفعت زیادی برای توسعه فوتبال ساحلی آسیا دارد. مطمئنم که همه شرکت کنندگان در این سمینار از اطلاعات خوبی بهره مند شدند که مسلماً باعث بهبود سطح بازی ها در رقابتهای بین المللی پیش رو خواهد شد.
 
لازم به توضیح است، در این سمینار به مباحث گوناگونی در خصوص مربیگری فوتبال ساحلی پرداخته شد که می توان به فرآیندها و روش های مربیگری، آماده سازی جسمی و روحی، گرم کردن، آموزش های فنی و کرابردی، برنامه ریزی و مربیگری جلسات تمرینی و همچنین قوانین بازی اشاره کرد. 
 
این سمینار سه روزه که از 7 اردیبهشت ماه در مالزی آغاز شده، امروز 28 آپریل (9 اردیبهشت 95) به پایان خواهد رسید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز