در جام جهانی اسپانیا شرکت می‌ کنیم

باقرزاده: پاکدامن و عابدینی کسانی را بردند که جزو ۱۰ نفر اول دنیا هستند

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۸:۴۳
کد خبر: ۳۹۸۲۲۵
باقرزاده: پاکدامن و عابدینی کسانی را بردند که جزو ۱۰ نفر اول دنیا هستند
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: ملی‌پوشان ما تمام زندگی‌شان را برای کسب مدال گذاشته‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فضل‌الله باقرزاده درخصوص عملکرد ملی پوشان شمشیربازی ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: بچه‌های ما با کسب مقام چهارم کار بزرگی کردند. قدرت‌های اصلی دنیا در این رقابت‌ها حضور داشتند. کره جنوبی که قهرمان المپیک هستند 15 سال تیم اول آسیا محسوب می‌شود بعد از ما قرار گرفت. مفسرین شمشیربازی هم این عملکرد را بسیار خوب ارزیابی کردند و بازتاب خوبی هم در سطح دنیا داشت.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به اینکه بچه‌های ما دنبال مدال هستند، گفت: علی پاکدامن و مجتبی عابدینی که سهمیه المپیک گرفته‌اند تمام زندگی خود را گذاشته‌اند که مدال جهانی المپیک بگیرند. شاید خواست خدا بود که آنها اینجا مدال نگیرند و به المپیک بیاندیشند.

باقرزاده عنوان کرد: 32 شمشیربازی که باید در المپیک حاضر شوند در مسابقات قهرمانی جهان شرکت داشتند. خوشبختانه پاکدامن و عابدینی کسانی را بردند که جزو 10 نفر اول دنیا هستند و این نشان می‌دهد که ما کار زیادی را در این رشته انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده تیم ملی گفت: اواخر ماه جاری در جام جهانی اسپانیا شرکت می‌کنیم و هفتم خرداد هم باید به جام جهانی مسکو برویم. از سوی دیگر آمریکا و آلمان که قدرت‌های برتر شمشیربازی جهان هستند برای برگزاری اردوی مشترک از ما دعوت کردند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: بچه‌های ما روز به روز بهتر می‌شوند و در حال حاضر انگیزه بسیار بالایی دارند. آنها به سطحی رسیده‌اند که به چیزی کمتر از مدال فکر نمی‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز