توسط مشاور معاون رئیس جمهور در امور ورزش بانوان صورت گرفت؛

قدردانی از برگزاری نخستین رویداد بین‌المللی اسنوبرد بانوان در ایران

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۱:۴۲
کد خبر: ۳۹۸۲۸۳
قدردانی از برگزاری نخستین رویداد بین‌المللی اسنوبرد بانوان در ایران
طی مراسمی با حضور مشاور معاون رئیس جمهور در امور ورزش بانوان از سرپرست فدراسیون اسکی و بهره‌بردار پیست اسکی دیزین تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، طاهره طاهریان مشاور معاون رئیس جمهور در امور ورزش بانوان از احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون اسکی و حمیدرضا تفته بهره‌بردار پیست دیزین برای برگزاری نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی اسنوبرد فیز بانوان تجلیل و قدردانی کرد.

در این مراسم طاهریان با ابراز خرسندی از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی اسنوبرد فیز بانوان که برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران شد، خاطرنشان کرد: برپایی این مسابقات برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران نشان از توجه فدراسیون اسکی به ورزش بانوان و تلاش برای ارتقای جایگاه آن دارد.

او افزود: همچنین پیست بین‌المللی اسکی دیزین نیز که میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت، به بهترین شکل ممکن نهایت همکاری را برای برگزاری این رقابت‌ها انجام داد و باید از مسئولان این پیست تشکر و قدردانی کرد.

مشاور معاون رئیس جمهور در امور ورزش بانوان در پایان ابراز امیدواری کرد تا ورزش بانوان بخصوص در رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون اسکی بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی باشد.

در این مراسم مشاور معاون رئیس جمهور در امور ورزش بانوان با اهدای لوح‌های یادبودی از احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون اسکی و حمیدرضا تفته بهره‌بردار پیست دیزین تجلیل کرد.

رقابت‌های بین‌المللی اسنوبرد دیزین روزهای 25 و 26 فروردین‌ماه برگزار شد.

نظر شما