سایپا ۱ – ۲ استقلال

استقلال با پراید به صدر رسید

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۶:۵۹
کد خبر: ۳۹۸۳۶۹
استقلال با پراید به صدر رسید
استقلال موفق شد با برد سایپا دوباره به صدر جدول برسد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا نبرد استقلال و سایپا یکی از حساسترین بازی هفته محسوب می شد. استقلال بعد از برد بزرگ هفته گذشته برابر فولاد و ریکاوری روحی و بازگشت به کورس قهرمانی برای زنده نگاه داشتن امیدهای خود نیاز مبرمی به سه امتیاز داشت.

در مقابل سایپا که در نیم فصل دوم نتایج ضعیفی گرفته و علاوه بر خارج شدن از کورس قهرمانی، شانس کسب سهمیه را نیز از دست داده، برای اعاده حیثیت و جبران همه ناکامی نیم فصل دوم چشم به سه امتیاز این بازی داشت.

با وجود انگیزه های دو تیم بازی کاملا محتاطانه آغاز شد و دو تیم کمتر روی دروازه یکدیگر موقعیت ایجاد کردند. اگرچه تیمی که بیشتر توپ و میدان را در دست داشت، استقلال بود اما حملات این تیم زور کافی برای باز کردن دروازه سایپا را نداشت. سایپا نیز در ضدحملات پراکنده خود نتوانست دروازه رحمتی را تهدید کند تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

نیمه دوم استقلال بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 روی یک صحنه مشکوک داور برخورد فخرالدینی با مدافع سایپا را در محوطه جریمه نارنجی ها پنالتی اعلام کرد. تصمیمی که اعتراض شدید و کم سابقه مجید جلالی را به همراه داشت و به اخراج او منجر شد. ضربه پنالتی را امید ابراهیمی به تور دروازه دوخت تا استقلال از حریف پیش بیفتد.

بعد از این گل سایپا که نمی خواست دوباره بازنده باشد، جلو کشید و بازی را به زمین استقلال برد و خیلی زود توانست گل خورده را جبران کند. در دقیقه 65  بازهم سانتر زیبای مهدی ترابی و ضربه علی قلی زاده بازی را به تساوی کشاند.

این دو گل یخ بازی را شکست و حملات دو تیم بیشتر شد اما تیمی که از فرصت خود استفاده کرد استقلال بود.

در حالیکه سایپا موقعیتی های بیشتری داشت، در دقیقه 81 پاس فخرالدینی درون محوطه جریمه به شهباززاده رسید و او ضربه اش را نواخت تا پروپجیچ روی خط دروازه کار را تمام کند.

استقلال با این سه امتیاز ازشکست پرسپولیس نهایت استفاده را کرد و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها دوباره صدرنشین شد

نظر شما